[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسا نیا ظهر چهارشنبه در نشست مجازی آئین اختتامیه درنگ طلبگی در وصیت نامه شهید سردار سلیمانی با بیان اینکه رزق نزد خداوند است، افزود: زمانیکه شهید عندالله است، در همه جا حضور دارد و رزق او از ناحیه حق است. وی پرداختن به شخصیتی از […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسا نیا ظهر چهارشنبه در نشست مجازی آئین اختتامیه درنگ طلبگی در وصیت نامه شهید سردار سلیمانی با بیان اینکه رزق نزد خداوند است، افزود: زمانیکه شهید عندالله است، در همه جا حضور دارد و رزق او از ناحیه حق است.

وی پرداختن به شخصیتی از جمله شهید سلیمانی را دارای صور مختلف دانست و افزود: شهید سلیمانی سلوک و وجود خود و هر آنچه را که آموخته بود در این وصیت نامه به دیگران ارائه می‌دهد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شهید سلیمانی با اسلام زیسته است، تصریح کرد: این شهید بزرگوار فردی نبوده است که تنها بخشی از حیاتش را به ایمان اختصاص دهد بلکه همه زندگی ایشان، سلوکش بوده است و همچنین عارفی نبودند که عزلت گزینند بلکه در متن زندگیشان خداوند را جست جو کردند.

وی اهتمام به امت و امور اسلامی را مهمترین ویژگی شهید سردار سلیمانی دانست و افزود: شهید سلیمانی در محور نگاه اجتماعی به مسائل، زندگی خود را به زندگی دیگران پیوند دادند.

حجت الاسلام پارسا نیا توجه به ولایت را امری مهم دانست و اظهار داشت: مساله اقتدار امت اسلامی و اهتمام به امور اسلامی و در کانون آن شخصی که دارای این اقتدار باشد مهم است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در چندین فراز به مساله امامت و رهبری جامعه اسلامی توصیه می‌کند، افزود: ایشان در آغاز وصیت نامه خود می‌گوید که خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا در چنین ایامی نگاه داشتی، در ایامی که امت حضور خود را با خمینی (ره) عزیز تجدید می‌کند من را در این عصر متولد کردی.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) با بیان اینکه چیزی خطرناک‌تر از غفلت نسبت به نعمت‌هایی که در آن هستیم وجود ندارد، بیان کرد: در امت اسلام بودن و عزت و اقتداری که امت اسلامی پیدا کرده است نیازمند شکر است و نباید از آن غفلت کرد.

[ad_2]