عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه شلیک موشک‌ها به مقر داعش در منطقه دیرالزور نشان دهنده حضور مقتدرانه نظام اسلامی است، گفت: قطعاً حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های دشمنان تأثیرگذار خواهد بود.

آیت الله محمود رجبی در گفت‌وگو شهر کریمه، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر داعش در منطقه دیرالزور سوریه اظهار داشت: اگر جمهوری اسلامی با این اقتدار ظاهر شود قطعاً دشمنان نظام مقدس اسلامی با شکست مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه شلیک موشک‌ها به مقر داعش در منطقه دیرالزور نشان دهنده حضور مقتدرانه نظام اسلامی است، افزود: قطعاً حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های دشمنان تأثیرگذار خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: ما باید در برابر دشمن مانند صحبت امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی عمل کنیم که بیان کردند “دیوانه‌ای سنگی انداخت چنان سیلی به آن خواهیم زد تا درس عبرتی برای دیگران شود”، بنابراین باید با دشمن مقتدرانه برخورد کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که برخورد با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هزینه سنگینی برای آنان خواهد داشت و ملت ایران افرادی نیستند که با یک حرکت کوتاه بیایند بنابراین این نقطه آغازی برای ما است.

آیت‌الله رجبی خاطرنشان کرد: شاید دشمنان فکر می‌کردند زمینه برای جولان‌دادن آنان آماده‌شده که برخی از آنان هم گفتند که “ما جنگ را به داخل ایران خواهیم کشید” و با این حرکت تروریستی که انجام دادند فکر کردند که دیگر کار ایران تمام است اما اقدام سپاه پاسداران هم پیام به تروریست‌ها بود و هم هشداری به اسرائیل که فهمیدند کشور ایران با هیچ‌کس شوخی ندارد.