[ad_1] مهدی فراهانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای طی ۲۴ ساعت گذشته قم ۲ فوتی برجای گذاشت، افزود: برخورد کامیون با پراید در محور سلفچگان-ساوه منجر به مرگ آقایی حدود ۳۵ ساله و مجروح شدن چهار نفر دیگر شد. وی ادامه داد: در این حادثه چهار دستگاه خودروی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ جهت […]

[ad_1]

مهدی فراهانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای طی ۲۴ ساعت گذشته قم ۲ فوتی برجای گذاشت، افزود: برخورد کامیون با پراید در محور سلفچگان-ساوه منجر به مرگ آقایی حدود ۳۵ ساله و مجروح شدن چهار نفر دیگر شد.

وی ادامه داد: در این حادثه چهار دستگاه خودروی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ جهت انتقال مجروحین به محل اعزام و مجروحین پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: حال یکی ازمجروحین این حادثه نیز وخیم گزارش شده و همراه با عملیات احیای قلبی-ریوی به بیمارستان انتقال داده شد.

وی بیان کرد: در حادثه‌ای دیگر در جاده قم -گرمسار واژگونی خودروی وانت منجر به فوت در دم خانمی حدود ۳۵ ساله(مادر خانواده) و مجروح شدن ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودرو (پدر و کودک خردسال) شد.

فراهانی ادامه داد: مجروحین این حادثه نیز با یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته شلوغی و ازدحام نسبتا بالایی در سطح شهر و جاده بویژه در جاده های اصلی استان و مبادی ورودی و خروجی حاکم است بنابراین انتظار میرود رانندگان محترم نسبت به رعایت مقررات بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

وی تأکید کرد: در حوادثی که قطعا مشخص شد مجروح دارد تماس با ۱۱۵ و دادن آدرس دقیق همراه با حفظ خونسردی و گوش دادن به توصیه‌های کارشناسان ۱۱۵ اولین اولویت است.

[ad_2]