[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم خانیان همسر و مادر چهار شهید رودهنی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: خبر پیوستن حاجیه خانم حلیمه خاتون خانیان همسر شهید سیدحمزه سجادیان و مادر شهیدان داود، ابوالقاسم، کاظم و کریم […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم خانیان همسر و مادر چهار شهید رودهنی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خبر پیوستن حاجیه خانم حلیمه خاتون خانیان همسر شهید سیدحمزه سجادیان و مادر شهیدان داود، ابوالقاسم، کاظم و کریم سجادیان به خانواده شهیدش که یادآور افتخار و شرف بانوان سرزمین ایران است موجب تالم گشت.
این بانوی مجاهد که علاوه بر راهسپار کردن خانواده خود، به همراه همسر شهیدشان در جبهه‌ها حضور یافته بودند، حقیقتا عمود پشتیبان یک خانواده شهیدپرور بودند، خانواده خود را به معراج رساندند و اکنون به رحیل همسر و فرزندانشان شتافتند.
بانوی جلیل الشانی که پنج رزمنده را از خانواده خود روانه میدان‌های حق علیه باطل و آنها را برای مبارزه تا شهادت تشویق می‌کند، مایه مباهات تمام خانواده‌های ایرانی و نمونه بارزی از همان زنانی است که به فرموده رسول الله بهشت زیر پایشان است.
بی‌شک نقش این بانوی فداکار در پیروزی بر دشمنان بیش از بسیاری از مردان است و تک‌تک ایرانیان خود را مدیون ایشان می‌دانند.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران که هدف خود را پرورش چنین بانوان باایمانی می‌داند، درگذشت حاجیه خانم خانیان را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، علاقه‌مندان و ارادتمندان به خانواده شهدا و بازماندگان ایشان تسلیت می‌گوید و علو درجات این بانوی فداکار را از درگاه باری تعالی مسالت دارد./۱۳۲۴/ج

[ad_2]