×
×

خادمان سلامت ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس هستند

  • کد نوشته: 31970
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام سید محمد طاهری خرم آبادی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم شب گذشته در آیین تجلیل از خادمان سلامت و رزمایش همدلی قرارگاه تداوم جهاد که با حضور خادمان سلامت استان قم در تکیه شاه خراسان برگزار شد، ضمن […]

    خادمان سلامت ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس هستند
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام سید محمد طاهری خرم آبادی مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم شب گذشته در آیین تجلیل از خادمان سلامت و رزمایش همدلی قرارگاه تداوم جهاد که با حضور خادمان سلامت استان قم در تکیه شاه خراسان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: همه ما باید نسبت به اهل بیت(ع) معرفت خود را افزایش دهیم.

    وی با بیان اینکه یکی از آثار زیارت اهل بیت(ع) این است که باطن انسان صفا پیدا می کند، اظهار داشت: زیارت اهل بیت(ع) سبب می شود انسان از جمیع آسیب های نفسانی وارسته شود؛ زیارت سبب می شود حسادت ها، میل به گناه ها و غیبت ها و تهمت ها از وجود انسان پاک شود.

    حجت الاسلام طاهری خرم آبادی با اشاره به اینکه زیارت اهل بیت(ع) بدون معرفت اثر باطنی کامل خود را بر قلب و باطن انسان نخواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: انسان برای به دست آوردن صفای باطنی به وسیله زیارت اهل بیت(ع) باید معرفت خود را نسبت به ائمه اطهار(ع) تقویت کند.

    مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه اهل بیت(ع) خانواده کرم و کرامت هستند، ابراز کرد: همه ما خادمان و غلامان اهل بیت(ع) هستیم، از این رو باید شیوه نوکری و خادمی این بزرگواران را به خوبی بیاموزیم.

    وی قدردانی و دانستن ارزش زیارت اهل بیت(ع) را برای دستیابی به اثر باطنی زیارت الزامی دانست و بیان کرد: اگر کسی قدردان نعمت زیارت اهل بیت(ع) باشد، بدون شک زیارتی که انجام می دهد اثر باطنی کامل بر قلب و روحش خواهد گذاشت.

    حجت الاسلام طاهری خرم آبادی ارزش زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را در آینه روایات مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: در روایات آمده است که کسی که امام رضا(ع) را زیارت کند، گویا خداوند و رسول اکرم(ص) را زیارت کرده است.

    مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه نیروهای جهادی که در زمینه سلامت تلاش می کنند ادامه دهنده همان مسیر رزمندگان دفاع مقدس هستند، خاطرنشان کرد: همان حال و هوایی که در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان حاکم بود، امروز در میان رزمندگان عرصه سلامت حکم فرمایی می کند./۸۴۱/پ۲۰۲/ب۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.