×
×

خادمی که ۵۰ سال کلید دار ضریح مطهر بوده و ۱۲ تولیت را درک کرده است

  • کد نوشته: 2963
  • حاج باقر بهجتی خادم پیش کسوت حرم مطهر ،جهت کسب اجازه برای آماده سازی کاروان نمادین حضرت معصومه س به مناسبت سالروز ورود حضرت کریمه آل الله با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار کرد. به گزارش شهرکریمه یکی از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) که نزدیک به پنجاه سال است افتخار کلیدداری ضریح […]

    خادمی که ۵۰ سال کلید دار ضریح مطهر بوده و ۱۲ تولیت را درک کرده است
  • حاج باقر بهجتی خادم پیش کسوت حرم مطهر ،جهت کسب اجازه برای آماده سازی کاروان نمادین حضرت معصومه س به مناسبت سالروز ورود حضرت کریمه آل الله با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار کرد.

    به گزارش شهرکریمه یکی از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) که نزدیک به پنجاه سال است افتخار کلیدداری ضریح مطهر حضرت معصومه(س) را دارد در دیدار با آیت الله سعیدی ضمن کسب اجازه جهت آماده سازی کاروان نمادین حضرت معصومه س به مناسبت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به خاطراتی از دوره های مختلف تولیت های آستان مقدس اشاره نمود.

    حاج باقر بهجتی در این دیدار  گفت من غیر از شما ۱۲ تولیت را درک کرده ام و بدون استثناء به دستور همه تولیت ها شب ها درب حرم مطهر را می بستند و سحرنزدیک اذان صبح درب ها را باز می کردند ولی به شکر خدا از زمانی که جنابعالی منتصب شده اید زائرین حضرت معصومه(س) می توانند بصورت شبانه روزی به حرم مشرف شوند که موجب آسایش و رضایت زائرین و استفاده حداکثری از فیض حضور در این حرم نورانی شده است.

    دیدار حاج باقر بهجتی با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه س

    دیدار حاج باقر بهجتی با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه س

     

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.