[ad_1] لزوم احداث مدارس بیشتر در منطقه پردیسان قم به گزارش خبرنگار شهرکریمه بهرام سرمست عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشارکت خیرین در احداث مدارس در استان قم اظهار کرد: ۴۸ درصد از فضاهای آموزشی استان توسط خیرین احداث شد که […]

[ad_1]

لزوم احداث مدارس بیشتر در منطقه پردیسان قم

لزوم احداث مدارس بیشتر در منطقه پردیسان قم

به گزارش خبرنگار شهرکریمه بهرام سرمست عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشارکت خیرین در احداث مدارس در استان قم اظهار کرد: ۴۸ درصد از فضاهای آموزشی استان توسط خیرین احداث شد که یک رکورد در کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: رتبه استان قم در زمینه فضای آموزشی از رتبه ۳۲ در سال ۹۳ به رتبه ۲۶ در سال جاری رسید، استان قم یک استان زائرپذیر و مهاجرپذیر است و باید در برنامه‌ریزی‌ها در استان همیشه به آینده توجه داشته باشیم.

استاندار قم افزود: ۷۰ هنرستان فنی حرفه ای و کاردانش در استان داریم که این هنرستان‌ها نیازمند تقویت امکانات هستند.

سرمست با اشاره به لزوم احداث مدارس در منطقه پردیسان اظهار کرد: با توجه به افق جمعیت پیش بینی شده برای این منطقه نیازمند احداث مدارس بسیار بیشتری در منطقه پردیسان هستیم، مدیریت استان قم مشکلی برای تامین زمین برای احداث مدارس در آن منطقه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: استانداری قم بیشترین اعتبارات در زمینه آسیب‌های اجتماعی به آموزش و پرورش داد و در این خصوص دو میلیارد تومان اعتبار به این اداره کل در استان قم تعلق گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]