رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی بارش در استان نخواهیم داشت و این وضعیت قطعاً تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت. محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز، فردا و روز شنبه هوای صاف و آفتابی را برای […]

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی بارش در استان نخواهیم داشت و این وضعیت قطعاً تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت.

محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز، فردا و روز شنبه هوای صاف و آفتابی را برای استان پیش‌بینی می‌کنیم، اما از اواسط هفته آینده کاهش دما در استان شروع می‌شود.

وی ادامه داد: دمای امروز ۳۲ درجه است، اما دمای هوای استان طی روزهای جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. البته دما در برخی از مناطق استان کمتر هم خواهد بود، به‌عنوان‌مثال دمای هوا طی روزهای آتی در مناطق جنوبی و غربی استان همچون روستاهای بخش کهک حدود ۴ تا ۵ درجه کمتر از شهر قم است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم در خصوص وزش باد در استان قم تصریح کرد: امروز سرعت وزش باد در استان حدود ۲۵ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت بود، اما در روز شنبه شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود و سرعت باد در در آن روز بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به وضعیت بارش در این استان اظهار کرد: طی روزهای آتی بارش در استان نخواهیم داشت و این وضعیت قطعاً تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت، همچنین پدیده گردوغبار را هم طی روزهای آتی در استان قم نخواهیم داشت.

منبع:فارس