[ad_1] حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه با اشاره به شاخصه های حوزه انقلابی گفت: حوزه انقلابی یعنی داشتن جهت‌گیری دقیق برای تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و فعال‌سازی خط تربیت طلبه و روحانی تراز انقلاب اسلامی که نتیجه آن شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند و […]

[ad_1]

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه با اشاره به شاخصه های حوزه انقلابی گفت: حوزه انقلابی یعنی داشتن جهت‌گیری دقیق برای تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و فعال‌سازی خط تربیت طلبه و روحانی تراز انقلاب اسلامی که نتیجه آن شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند و دیگر شهدای روحانی در بخش‌های مختلف است.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: در نهاد نماز جمعه که دارای شبکه نهصد شهری در سراسر کشور است، حضور عالمان فاضل و خطیب که روحیه انقلابی دارند، زمان شان را می‌شناسند، آماده انجام وظیفه به مقتضای زمان هستند باعث افتخار است.

وی افزود: روحانیان عزیزی که وارد میدان می‌شوند باید خدمات اجتماعی و فرهنگی خود را به گونه‌ای ارائه دهند که با بدنه اجتماعی و گروه‌های مختلف جامعه بویژه جامعه جوان ارتباط عمیق برقرار کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند را می‌توان یکی از نمونه‌های خوب این عرصه معرفی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری ادامه داد: شاید یکی از اهداف دشمن در انجام چنین عملیاتی، زمینه سازی برای جداسازی روحانیت از بدنه اجتماعی و نشان دادن فضای امنیتی در کشور است.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: در حال حاضر امنیت شایسته‌ای به صورت فراگیر در جامعه اسلامی برقرار است و این نمونه‌ها را نمی‌شود تعمیم داد؛ البته این نکته طبیعی است که فعال‌تر شدن روحانیان و خدمت بیشتر به مردم دشمنی دشمنان اسلام را بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: هر وقت دشمن احساس عقب افتادن از مبلغان اسلام را کند، تحرک‌هایی انجام می‌دهد که امیدواریم خداوند متعال، به جامعه روحانیت ما توفیق ادامه با نشاط خدمات شان را کرامت کند و از طرفی امیدواریم نهادهای مسئول در زمینه‌های مختلف بتوانند در وقت انجام وظیفه کنند./۸۳۶/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

[ad_2]