×
×

آیت الله سعیدی با تبیین وظایف اصحاب رسانه:
خروجی کار خبرنگاران باید مصداق امر به معروف و نهی از منکر باشد

  • کد نوشته: 821
  • تولیت حرم بانوی کرامت افشای توطئه های دشمن و بیان آفات و آسیب هایی که مسؤولان و جامعه را تهدید می کند را از وظایف اصحاب رسانه دانست و گفت: خروجی کار خبرنگاران و رسانه ها باید مصداق امر به معروف و نهی از منکر باشد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد […]

    خروجی کار خبرنگاران باید مصداق امر به معروف و نهی از منکر باشد
  • تولیت حرم بانوی کرامت افشای توطئه های دشمن و بیان آفات و آسیب هایی که مسؤولان و جامعه را تهدید می کند را از وظایف اصحاب رسانه دانست و گفت: خروجی کار خبرنگاران و رسانه ها باید مصداق امر به معروف و نهی از منکر باشد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت گفت: در این دهه با فضائل و مقامات این بزرگان باید آشنا شویم.

    وی افزود: امام صادق(ع) فرمودند همه شیعیان به برکت شفاعت حضرت معصومه(س) به بهشت می روند، همچنین فرمودند زیارت حضرت معصومه(س) معادل بهشت است؛ در زیارت ایشان آمده که شما شأن و جایگاه نزد خداوند دارید، حضرت مقام طهارت نیز دارند و مؤمنان را پاک می کنند؛ حیف است که قم به آلوده و بی عفتی و بی حجابی شود، حیف است که مسؤولی درست کار انجام ندهد، قم و حرم اهل بیت(ع) شأنی دارد که باید رعایت شود.

    امام جمعه قم با بیان این که نهضت امام امت و انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی استمرار پیدا می کند، اظهار داشت: مردم مقاوم ایران با رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و پیشتازی مردم قم به فلسطین خواهند رفت و رژیم اشغالگر قدس را برای همیشه از بین خواهند برد.

    وی با قدردانی از زحمات رسانه ها، خبرنگاران و صداو سیما ادامه داد: بیان حکیمانه حقایق و وقایع از مهم ترین وظایف خبرنگاران است، ایجاد امید و آرامش و نشاط، تلاش برای اعتلای کشور در همه عرصه ها، تقویت روحیه روحیه شهامت و شجاعت در مخاطبان، رعایت عفت و طهارت عمومی در جامعه، تربیت و رشد مخاطبان از دیگر وظایف مهم اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

     آیت الله سعیدی افشای توطئه های دشمن، رعایت حق الله و حق الناس به ویژه آبروی کشور و نظام، بیان آفات و آسیب هایی که مسؤولان و جامعه را تهدید می کند را از دیگر وظایف اصحاب رسانه دانست و ابراز داشت: خروجی کار خبرنگاران و رسانه ها باید مصداق امر به معروف و نهی از منکر باشد.

     وی با گرامیداشت هفته حج عنوان کرد: این هفته را در حالی سپری می کنیم که زائران ایرانی به دلیل کارشکنی های دولت متجاوز، کودک کش و هم پیمان صهیونیسم، سعودی از انجام این فرضه الهی محروم شدند، سعودی ها به جای خدمت به مسلمانان و حرمین شریفین به کشور مسلمان یمن حمله می کنند و زن و بچه ها را می کشند، زائران خانه خدا را از زیارت بیت الله الحرام محروم می کنند.

     امام جمعه قم خاطرنشان کرد: آل سعود در سوریه، لبنان و عراق توطئه می کند و با یهودی ها و صهیونیست ها که دشمن ترین افراد نسبت به مؤمنان هستند هم پیمان می شوند، امیدواریم که خداوند وهابیت خائن به حرمین که تولید کننده تکفیری ها و داعش هستند ریشه کن فرماید.

     وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار گوناگون مردم اضافه کرد: ایشان فرمودند مشکلات معیشتی مردم دغدغه عمیق و مستمر من است و تنها راه حل مشکلات این است که به مردم تکیه و از ظرفیت های داخلی استفاده شود، مردم وقتی مشابه کالای خارجی وجود ندارد نباید از خارجی استفاده کنند.

     تولیت حرم بانوی کرامت با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت مقابله جدی با قاچاق گفت: ایشان خطاب به مسؤولان فرمودند وقتی جنس قاچاق را پیدا می کنید جلوی چشم همه آتش بزنید، خواست مردم از مسؤولان این است که این فرمان رهبری را با قاطعیت اجرا کنند.

     وی افزود: قاچاقیان باید بفهمند اگر بخواهند با ورود کالای قاچاق آتش به محصولات و تولیدات داخلی بزنند مسؤولان ما نیز آتش به کالای قاچاق آن ها خواهد زد، این مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب و مردم است که باید مورد نظر باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید