[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، راهپیمایی گسترده مردم همیشه در صحنه و انقلابی قم در برائت و انزجار از اقدامات عده‌ای فریب خورده و تخریب اموال عمومی طی روزهای گذشته، قبل از ظهر پنج‌شنبه با حضور گسترده طلاب، بسیجیان، دانشجویان و دانش‌آموزان، اصناف، اساتید حوزه و اقشار مختلف مردم قم از مصلی قدس به سمت حرم کریمه […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، راهپیمایی گسترده مردم همیشه در صحنه و انقلابی قم در برائت و انزجار از اقدامات عده‌ای فریب خورده و تخریب اموال عمومی طی روزهای گذشته، قبل از ظهر پنج‌شنبه با حضور گسترده طلاب، بسیجیان، دانشجویان و دانش‌آموزان، اصناف، اساتید حوزه و اقشار مختلف مردم قم از مصلی قدس به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

مردم قم در این راهپیمایی خودجوش با شعارهایی همچون «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و «جانم فدای رهبر» و همچنین پلاکاردهایی که با خود حمل می‌کردند ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، بیعت مجدد خود با مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

این راهپیمایی که از ۱۰ صبح آغاز شده بود تا ساعت ۱۱.۴۵ دقیقه ادامه داشت و  مسیر مصلی تا خیابان صفائیه امروز پر از جمعیت بود و از همه اقشار و در همه سنین در این راهپیمایی حضور داشتند.

با وجود سرما و باد شدید اما مردم قم به صورت مقتدرانه و با مشت‌های گره کرده در مسیر گام برداشته و شعار می‌دادند.

حضور کودکان و شیرخوارگان همراه پدر و مادرشان در این راهپیمایی از جلوه‌های بی‌نظیری بود که نشان می‌داد مردم قم، کودکانشان را از شیرخوارگی با فرهنگ و آرمان‌های انقلاب آشنا می‌کنند.

راهپیمایی کنندگان همچنین با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آشوبگر»، «فتنه آمریکایی محکوم به شکست است»، «هیهات منا الذله» و «فتنه‌گر حیا کن، توطئه را رها کن» بر برائت خود از آشوبگران و برهم زنندگان امنیت کشور طی روزهای گذشته تأکید کردند.

مردم انقلابی قم در این راهپیمایی با شعارهای خود ضمن تأکید بر حفظ اقتدار کشور در برابر جنایتکاران و فتنه‌انگیزان، از مسئولان امنیتی و دستگاه قضایی درخواست کردند تا افرادی را که به اموال عمومی و بیت المال آسیب رساندند و باعث رعب و وحشت عده‌ای از مردم شدند را سریعا شناسایی و مجازات کنند.

 «درخواست ما از قوه قضائیه برخورد با مزدور آمریکایی»، «مسئولان قضائی انتقام انتقام»، «دانشگاهی بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «وطن فروش خائن اعدام باید گردد»، «خواب برگشت آمریکا به کشور غیرقابل تعبیر است»، «فرانسه آلمان انگلیس ننگت باد» نیز از جمله شعارهایی بود که مردم در این راهپیمایی برای حمایت از اقتدار و امنیت کشور فریاد زدند.

سخنران پایانی این مراسم آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصمه(س) است.

لازم به ذکر است مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم که قرار بود امروز صبح برگزار شود به دلیل تقارن با راهپیمایی برائت از اغتشاش‌گران به صبح فردا جمعه موکول شد.

[ad_2]