×
×

خسارت ناشی از حوادث طبیعی به ۵۶ خانوار تحت حمایت در قم پرداخت شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 24249
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، عباس جوشقانیان، پیشگیری این نهاد در مقابل خطرات احتمالی برای مسکن مددجویان را خاطر نشان کرد و گفت: در ۹ ماهه نخست امسال حدود ۹۰۰ میلیون ریال خسارت ناشی از حوادث به مددجویان پرداخت شد. وی با اشاره به اینکه خسارت ۵۶ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد […]

    خسارت ناشی از حوادث طبیعی به ۵۶ خانوار تحت حمایت در قم پرداخت شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، عباس جوشقانیان، پیشگیری این نهاد در مقابل خطرات احتمالی برای مسکن مددجویان را خاطر نشان کرد و گفت: در ۹ ماهه نخست امسال حدود ۹۰۰ میلیون ریال خسارت ناشی از حوادث به مددجویان پرداخت شد.

    وی با اشاره به اینکه خسارت ۵۶ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد توسط شرکت بیمه‌گر جبران شد افزود: منازل مددجویان این نهاد در مقابل خطرات ناشی از آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، بارندگی، سیل، زلزله و طوفان بیمه‌شده است.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با تأکید بر اینکه تمام ساختمان‌های افراد تحت حمایت که متعلق به خود آن‌هاست توسط کمیته امداد بیمه‌شده‌اند تصریح کرد: این اقدام پیشگیرانه بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از مددجویان انجام‌شده است و کلیه هزینه‌های بیمه توسط کمیته امداد استان پرداخت‌شده است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.