×
×

خط حزب‌الله ۱۸۴ | اراده‌ ما قوی‌تر است

  • کد نوشته: 15700
  • [ad_1] به گزارش حوزه امام و رهبری شهرکریمه، سه‌شنبه شب هفته جاری، رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره، سرانجام رویارویی آمریکا با ایران را پیش‌بینی کرده و فرمودند: «گزینه‌ی قطعی ملّت ایران مقاومت در مقابل آمریکا است و در این رویارویی، در این مقاومت، او وادار خواهد شد […]

    خط حزب‌الله ۱۸۴ | اراده‌ ما قوی‌تر است
  • [ad_1]

    به گزارش حوزه امام و رهبری شهرکریمه، سه‌شنبه شب هفته جاری، رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره، سرانجام رویارویی آمریکا با ایران را پیش‌بینی کرده و فرمودند: «گزینه‌ی قطعی ملّت ایران مقاومت در مقابل آمریکا است و در این رویارویی، در این مقاومت، او وادار خواهد شد به عقب‌نشینی… این برخورد، برخورد اراده‌ها است؛ این رویارویی، رویارویی اراده‌ها است؛ و اراده‌ی ما از آنها قوی‌تر است.» خط حزب‌الله در این شماره به تبیین بیانات رهبر انقلاب در این‌باره پرداخته است. 

    همچنین، با توجه به دیدار جدیدی که در برنامه‌ی دیدارهای ماه رمضان رهبر انقلاب قرار گرفت یعنی دیدار با طلاب و فضلای حوزه علمیه، اطلاع‌نگاشت این شماره‌ی هفته‌نامه‌ی به توصیه‌های رهبر انقلاب به طلاب در این دیدار اختصاص دارد. 

    آیت‌الله خامنه‌ای در خلال جلسه‌ی تفسیر «سوره‌ی مجادله» که در زمان ریاست‌جمهوری در جمع پاسداران و اعضای دفتر ریاست‌جمهوری برگزار شد، بحث مبسوطی را پیرامون چگونگی مواجهه‌ی «جامعه‌ی انقلابی» با «سنت‌ها» ارائه داده‌اند. خط حزب‌الله برای اولین بار، قسمتی از آن را که شاید بی‌ارتباط با حال و هوای این روزها نیست به صوت روایت ویژه منتشر کرده است. 

    سایر بخش‌های نشریه که خواندن آنها توصیه می‌شود نیز به شرح زیر است:
    فرمول مذاکراتی آمریکا را بشناسید/ بازخوانی تاریخی
    واکنش رهبر انقلاب به دیدن اعلامیه امام خمینی/ خاطرات رهبری
    شرط دوام حیات جمهوری اسلامی / حزب الله این است
    مراقب مغالطه‌های سیاسی باشید! / روش تحلیل سیاسی
    در ماه رمضان مجالس انس و دعا داشته باشید / کلام امام
    بیماری و منع پزشک / احکام شرعی
    روحیه‌ مردم کرج از پیش از انقلاب خوب بود / عکس نوشت
    امروز زن مسلمان در ایران، سرافراز و عزتمند است / خانواده ایرانی

    طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ ۱۸۴ این هفته‌نامه‌ نیز به ارواح طیبه شهدای عملیات بیت المقدس۶ تقدیم می‌شود.

    نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه وA۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی  KHAMENEI.IR  قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. 

    برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید
    نسخه‌ی تابلو اعلانات | | دریافت “خط حزب‌الله” نسخه‌ی مطالعه | دریافت نسخه‌ی چاپ|

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.