[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی نجفی قدسی شامگاه دوشنبه در مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: به فرموده امام راحل خانواده‌های شهدا چشم و چراغ کشور و ملت هستند و ما امشب میزبان این شهدا با ملیت‌های مختلف هستیم و […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی نجفی قدسی شامگاه دوشنبه در مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: به فرموده امام راحل خانواده‌های شهدا چشم و چراغ کشور و ملت هستند و ما امشب میزبان این شهدا با ملیت‌های مختلف هستیم و همه ما تحت ولایت پرچمی که امام راحل برافراشته قرار داریم.

وی بیان داشت: نهضت امام راحل با نیت خالص بود و ایشان معتقد بودند که در این مسیر یا پیروز می‌شوند و یا به شهادت می‌رسند که البته در دو حالت پیروزی به شمار می‌رود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی عنوان کرد: خلوص نیت امام راحل در نهضت انقلاب اسلامی موجب شد تا نه تنها ملت ایران بلکه ملت‌های منطقه نیز هوشیار و بیدار شوند و به این نهضت بپیوندند.

وی با اشاره به رشادت‌های فاطمیون در برابر تکفیری‌ها افزود: برادران افغانستانی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همراهی و همبستگی خوبی با ایران داشتند و در جنگ برابر با داعشی ها در کشور سوریه خوش درخشیدند.

نجفی قدسی با بیان اینکه ما باید قدردان بزرگان عرصه جهاد و شهادت باشیم، افزود: یکی از این افراد سرلشکر سلیمانی است که این مجاهد بزرگ یار و یاور مقام معظم رهبری به شمار می‌رود که دشمن از بردن نامش نیز هراس دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در ملت‌ها دارد، ادامه داد: امروز در کشورهای اسلامی شاهد حضور نیروهای وفادار به جبهه مقاومت هستیم که توانایی نابودی اسرائیل را دارند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی عنوان کرد: در درگیری‌های اخیر رژیم صهیونیستی با فلسطینی‌ها با مقاومت رزمندگان، صهیونیست‌ها دو روز دوام آوردند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی جهان استکبار و آمریکا از ملت ما ناامید است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که جنگ نخواهد شد و ما مذاکره هم نمی‌کنیم.

[ad_2]