×
×

خمینی، شعبه‌ای از نور حسین است

  • کد نوشته: 30647
  • [ad_1] به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، مرحوم ‌آیت‌‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) در یکی از سخنرانی‌های خود، به موضوع «خمینی(ره)، شعبه‌ای از نور حسین(ع)» پرداخت که در ادامه می‌خوانید: در قرآن کریم داریم : «وَلَنْ تَرْضَىٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» یعنی دشمنان اسلام از تو راضی نمی‌شوند […]

    خمینی، شعبه‌ای از نور حسین است
  • [ad_1]

    به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، مرحوم ‌آیت‌‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) در یکی از سخنرانی‌های خود، به موضوع «خمینی(ره)، شعبه‌ای از نور حسین(ع)» پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

    در قرآن کریم داریم : «وَلَنْ تَرْضَىٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» یعنی دشمنان اسلام از تو راضی نمی‌شوند مگر اینکه سلطه آنان را قبول کنی. «لن» نفی ابد می‌کند. خداوند پیامبر(ص) را خطاب می‌کند که این‌ها از تو خشنود نمی‌شوند تا زمانی‌که سلطه‌شان را قبول کنی و دست از اسلام برداری. فرد در این شرایط باید به امیرالمومنین(ع) و دیگر ائمه اشکال کند اما ما اهل این کار نیستیم لذا رجال الهی را در حد رجال مادی تنزل می‌دهند.

    دشمنان در این راستا اول ذبح شخصیتی می‌کنند و بعد به ذبح شخص می پردازند، آن‌جایی که نتوانند شخصیت را در حال حیات ذبح کنند، شخص را ذبح می‌کنند. درباب رجال سیاسی مادی زمانی که شخص را ذبح می‌کنند، بنا دارند پُست او را بگیرند و جایش را تسخیر کنند اما در باب شخصیت‌های الهی بنا دارند خطشان را کور کنند و با خود فرد کاری ندارند. اینکه او را تخریب می‌کنند برای آن است که نتواند حنجره باز کند و مردم را هوشیار و بیدار نماید والا با شخص کاری ندارند.

    دشمنان بعد از وفات شخصیت‌های الهی دست از اینان برنمی‌دارند تا بتوانند خطشان را کور کنند. مگر دشمن دست از امیرالمومنین(ع) برداشت؟ تا زمان عمر بن عبدالعزیز بعد از نماز، او را نعوذبالله سبّ می‌کردند (دشنام می‌دادند)، می‌خواستند امام حسین (ع) را بکشند تا خط او را کور کنند، اما در طول تاریخ نور حسین (ع) می‌درخشد.

    اعتقادم این است که امروز نیز می‌خواهند حرکت امام خمینی(ره) را کور کنند اما باز هم کور خواندند، این در صورتی است که شما بیدار باشید. از تربیت‌شدگان مکتب حسینی، کسانی هستند که زمام و حکومت را به دست بگیرند، ان‌شاءالله خدا آن‌ها را تأیید کند، فریب نخورید و پای آن بایستید.

    اعتقاد من این است خمینی(ره)، شعبه‌ای از نور حسینی(ع) است. مگر توانستند حبّ امام حسین(ع) را از دل‌ها بیرون بکشند؟ چند سال گذشته است؟ این‌ها بُعد معنوی دیگری دارند، این‌ها دل‌ها را صید می‌کنند نه بدن‌ها را، پایه حکومت امام حسین(ع) در دل‌هاست و ایشان حاکم بر دل‌هاست./د۱۰۲/ف

    منبع: فارس

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.