×
×

دادستان‌های کره جنوبی علیه مدیر سامسونگ کیفرخواست صادر کردند- اخبار اقتصاد جهان – . شهرکریمه

  • کد نوشته: 34467
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از رویترز، یک مقام دادستانی کره جنوبی روز سه شنبه اعلام کرد که کیفرخواستی علیه “جِی وای لی” یکی از مدیران ارشد شرکت سامسونگ صادر شده است که در آن وی به اتهاماتی از جمله دستکاری قیمت سهام و خیانت در امانت متهم شده است. به گفته این […]

    دادستان‌های کره جنوبی علیه مدیر سامسونگ کیفرخواست صادر کردند- اخبار اقتصاد جهان – . شهرکریمه
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از رویترز، یک مقام دادستانی کره جنوبی روز سه شنبه اعلام کرد که کیفرخواستی علیه “جِی وای لی” یکی از مدیران ارشد شرکت سامسونگ صادر شده است که در آن وی به اتهاماتی از جمله دستکاری قیمت سهام و خیانت در امانت متهم شده است.

    به گفته این مقام، باوجود توصیه یک هیئت قضایی مستقل در ماه ژوئن برای عدم صدور کیفرخواست علیه این مقام سامسونگ، دادستان ها تصمیم گرفتند لی ۵۲ ساله را به دلیل دستکاری در بازار سرمایه هنگام ادغام بحث برانگیز دو شرکت تابعه سامسونگ در سال ۲۰۱۵ که به او کمک کردند کنترل بیشتری بر گروه سامسونگ الکترونیک داشته باشد، متهم کنند.

    دادستان ها در بیانیه ای گفتند که اتهامات مطرح شده علیه لی شامل معامله ناعادلانه و دستکاری قیمت های بازار تحت قانون بازارهای سرمایه، خیانت در امانت در طول دوره تجارت و افشای نادرست اطلاعات و کلاهبرداری در حسابرسی تحت قانون حسابرسی خارجی می باشد.

    بر اساس این گزارش، وکلای این متهم در این باره اظهار نظری نکردند. این کیفرخواست زمینه را برای فرستادن این پرونده به دادگاه و پاسخگویی وی به این اتهامات هموار می کند.

    این مدیر ارشد سامسونگ بازداشت نخواهد شد چرا که در ماه ژوئن درخواست دادستان ها برای صدور قرار بازداشت توسط دادگاه سئول رد شده است.

    اما این دادگاه گفته است که به نظر می رسد دادستان ها شواهد قابل توجهی را به دست آورده اند و ارسال پرونده به دادگاه اکنون مناسب است.

    بنا بر این گزارش، لی در یک پرونده جداگانه متهم شده است که به منظور جلب حمایت دولت کره جنوبی از ادغام دو شرکت تابعه سامسونگ، به دختر یکی از اشخاص نزدیک به پارک گئون، رئیس جمهور سابق این کشور، چندین اسب داده است.

    انتهای پیام/

     

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.