×
×

دانشگاه جامع علمی کاربردی قم در ۱۵۷ رشته محل دانشجو می پذیرد

  • کد نوشته: 1416
  • سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی قم گفت: این دانشگاه در ۱۵۷ رشته محل در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد. به گزارش شهرکریمه محمد حسن نادری از پذیرش، دانشگاه جامع علمی کاربردی قم در ۱۶ مرکز علمی کاربردی مختلف به صورت گسترده و بدون کنکور از طریق سایت سازمان سنجش از متقاضیان خبر داد. […]

    دانشگاه جامع علمی کاربردی قم در ۱۵۷ رشته محل دانشجو می پذیرد
  • سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی قم گفت: این دانشگاه در ۱۵۷ رشته محل در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

    به گزارش شهرکریمه محمد حسن نادری از پذیرش، دانشگاه جامع علمی کاربردی قم در ۱۶ مرکز علمی کاربردی مختلف به صورت گسترده و بدون کنکور از طریق سایت سازمان سنجش از متقاضیان خبر داد.
    سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی قم اضافه کرد: در این دوره، دانشجویان در گروه های مدیریت و امور اداری، عمران و شهرسازی، فناوری پزشکی، فرهنگ و هنر، خدمات اجتماعی و صنعت و کشاورزی جذب می شوند.
    وی ادامه داد: این رشته ها بر اساس نیازهای استان و توانمندی های منطقه ای انتخاب و ارائه شده است که تناسب خوبی با ظرفیت ها و نیازهای بازار کار در استان قم دارد.
    نادری گفت: علاقه مندان می توانند از روز یکشنبه ۷ شهریورماه جاری تا پایان روز شنبه ۱۳ شهریورماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org نسبت به دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و هم چنین خرید کارت اعتباری ثبت نام در مقطع کاردانی اقدام کنند.
    به گفته وی، ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز پس از پایان ثبت نام دوره کاردانی آغاز می شود.
    دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم با ۹ هزار و ۱۸۱ دانشجو، در ۱۸ واحد آموزشی فعالیت می کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.