[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی قبل از ظهر پنج‌شنبه در آغاز جشن‌های دهه کرامت که با حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه و تعدادی از اساتید حوزه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه دهه کرامت ایام تکریم مقام امامت و ولایت است، افزود: […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی قبل از ظهر پنج‌شنبه در آغاز جشن‌های دهه کرامت که با حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه و تعدادی از اساتید حوزه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه دهه کرامت ایام تکریم مقام امامت و ولایت است، افزود: ماه ذی القعده را باید ماه امام هشتم امام رضا (ع) دانست.

وی با بیان اینکه دهه کرامت ایام شادی اهل بیت (س) است، افزود: باید میلاد اهل‌بیت (س) و دهه کرامت را جشن بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه باید شیعیان پیرو اهل بیت (س) باشند، افزود: شیعیان واقعی به سیره اهل بیت (س) توجه داشته و در شادی اهل بیت (س) شاد و در حزن آنها نیز محزونند.

وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) افزود: در ماه ذی‌القعده دخت نمونه آل الله پای به عرصه وجود گذاشت و چهار تن از ائمه (ع) زیارت ایشان را مورد تکریم قرار داده اند.

آیت الله سعیدی بیان کرد: باید دختران کشورمان سیره و زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا بتوانند در زندگی شخصی خود و جامعه موفق باشند.

اجرای بیش از ۲۰۰۰ جشن همزمان با دهه کرامت در سراسر کشور

در این مراسم حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت نیز بیان کرد: با گذشت ۱۱ سال از تشکیل جشن‌های دهه کرامت تلاش کرده ایم که این مراسمات منسجم‌تر و هماهنگ‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار جشن مردمی در مساجد همزمان با دهه کرامت برگزار می شود، افزود: در دهه کرامت برگزاری بیش از ۲ هزار جشن در ایران و چند صد هزار جشن در سراسر دنیا پیش‌بینی‌شده است.

رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به برگزاری جشن دختران آفتاب در سراسر کشور ویژه دختران افزود: ۳۴ دستگاه فرهنگی در دهه کرامت در تلاشند تا به ساخت بیش از ۱۰۰ منزل برای سیل زدگان اقدام کنند.

[ad_2]