[ad_1] آزاده ناصریان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: رقابت‌های کبدی دسته اول بانوان کشور در سبزوار به پایان رسید و تیم کبدی بانوان قم که در این مسابقات حضور داشت در مرحله حذفی این پیکارها به کار خود پایان داد. وی افزود: دختران کبدی کار قم در این مسابقات در نخستین دیدار برابر […]

[ad_1]

آزاده ناصریان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: رقابت‌های کبدی دسته اول بانوان کشور در سبزوار به پایان رسید و تیم کبدی بانوان قم که در این مسابقات حضور داشت در مرحله حذفی این پیکارها به کار خود پایان داد.

وی افزود: دختران کبدی کار قم در این مسابقات در نخستین دیدار برابر تیم زنجان ۵۳ بر ۳۰ پیروز شدند و در دومین مسابقه ۴۴ بر ۲۹ از سد تیم کبدی سوسنگرد عبور کردند و با شکست در سومین مسابقه برابر تیم بم با حساب ۲۴ بر ۳۷ به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شدند.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: در مرحله حذفی تیم کبدی قم با قرعه‌ای نامناسب به تیم سیستان و بلوچستان، قدرتمندترین تیم حاضر در این پیکارها برخورد کرد و ۴۴ بر ۲۶ مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت در حالی که تیم سیستان و بلوچستان در مراحل بعد حریفان خود را شکست داد و در نهایت قهرمان شد.

ناصریان بیان داشت: زینب رحیمی، زینب بختیاری فرد، ام البنین محسنی، زینب مرادی، زینب عبدالهی، رقیه فراهانیان، مهدیه زمانی، زهرا شاطری، زهرا احمدی، مستوره سلیمی، مبینا امینی افشار و ثنا نامدار قشقایی بازیکنان تیم کبدی بانوان قم در سبزوار بودند.

وی عنوان کرد: لیلا دوستوندی سرمربی تیم کبدی قم در این مسابقات بود و مریم قنبری به عنوان مربی و فائزه گراوند به عنوان سرپرست کبدی کاران دختر قم در سبزوار را همراهی کردند.

[ad_2]