[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر پنجشنبه در دیدار جمعی از مسئولان بانک‌ها و مؤسسات اقتصادی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در راستای جلوگیری از سودهای نامتعارف بانک‌ها و مؤسسات اقتصادی مصوبه‌ای را تصویب کرده […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر پنجشنبه در دیدار جمعی از مسئولان بانک‌ها و مؤسسات اقتصادی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در راستای جلوگیری از سودهای نامتعارف بانک‌ها و مؤسسات اقتصادی مصوبه‌ای را تصویب کرده است.

وی ادامه داد: سودهای بانکی بر اساس آموزه‌های دینی جایگاهی ندارند و دریافت آن‌ها توسط بانک‌ها وجهه نظام اسلامی را تخریب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قم اضافه کرد: باید مجلس و دولت تلاش کنند دیگر شاهد دریافت سودهای بانکی در نظام اسلامی نباشیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم را به‌عنوان تکلیفی برای همه مردم و دستگاه‌ها مطرح کرده‌اند، افزود: فرمان رهبر انقلاب باید مورد توجه بانک‌ها نیز قرار گیرد و نباید در مورد این بیانیه تنها به دنبال شعار بود.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: از آنجایی که بانک‌ها به خدمت رسانی به مردم می‌پردازند و مسئولیت‌های مهمی را بر عهده دارند بنابراین در روز قیامت مورد بازخواست قرار می‌گیرند پس باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

[ad_2]