نماینده مردم قم در مجلس گفت: ایران می‌تواند در درمان ناباروری به برندی در دنیا تبدیل شوئ و خدمتی به بشریت ارائه کنیم. به گزارش  شهرکریمه، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنورصبح امروز در بازدید از مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قم با اشاره به اینکه در دنیا نرخ ناباروی ۱۰ تا ۱۵ درصد است، اظهار داشت: در ایران […]

نماینده مردم قم در مجلس گفت: ایران می‌تواند در درمان ناباروری به برندی در دنیا تبدیل شوئ و خدمتی به بشریت ارائه کنیم.

به گزارش  شهرکریمه، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنورصبح امروز در بازدید از مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قم با اشاره به اینکه در دنیا نرخ ناباروی ۱۰ تا ۱۵ درصد است، اظهار داشت: در ایران  ۲ تا ۲٫۵ میلیون زوج نابارور داریم.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: کشور ما پتانسیل بالایی برای حل مشکل ناباروری در کشور دارد از همین رو باید اتفاقات جامع، گزارشات مبسوط و مستند تصویری و توجه به خواص تاثیرگذار انجام شود تا مشکل رشد جمعیت در بحث ناباروری حل شود.

وی با بیان اینکه هر کشوری می‌تواند یک نقطه قوت داشته باشد ادامه داد: مستندات زیادی در قانون اساسی و تدابیر مقام معظم رهبری درباره افزایش جمعیت ارائه شده و فرمول جایگزینی جمعیت که ۱٫۴ است اگر به ۲ نرسد در آینده به مشکلاتی جدی برمی‌خوریم.

ذوالنور خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی قم مرکزی نو پا است که با رشدی چشمگیر و با استفاده از استعدادهای بومی توانسته اقدامات خوبی در درمان ناباروری داشته باشد ما می‌توانیم در درمان ناباروری به برندی در دنیا تبدیل شویم و خدمتی به بشریت ارائه کنیم.

تسنیم