به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  باشگاه خبرنگاران جوان توجه دارد به معرفی فرآورده ها ساخته شده در این شرکت‌های و علاوه بر این طرح‌های استارت‌آپی پرداخت کند. همه ما با فروشگاه‌های آنلاین آشنا هستیم و می‌دانیم که این فروشگاه‌ها فرآورده ها متعددی را […]

در سال پشتیبانی از کالای داخلی صنعت های دستی ایرانی را از استار‌آپ‌ها خریداری کنیدبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 

باشگاه خبرنگاران جوان توجه دارد به معرفی فرآورده ها ساخته شده در این شرکت‌های و علاوه بر این طرح‌های استارت‌آپی پرداخت کند.

همه ما با فروشگاه‌های آنلاین آشنا هستیم و می‌دانیم که این فروشگاه‌ها فرآورده ها متعددی را برای ارائه در اختیار اشخاص قرار می‌دهد، اما جدیدا یکی از استارت‌آپ‌ها فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نموده هست که در آن صنعت های دستی ایرانی که توسط هنرمندان کشور طراحی و ساخته شده‌اند به فروش می‌رسد.

خرید وسایل سنتی ایرانی از استارت‌آپ‌ها

در این سیستم شما می‌توانید انواع مجسمه‌ها  یا ظروف ساخته شده مسی و سفالی را پیدا کنید و علاوه بر این زیور ادوات سوزن دوزی شده و سنتی ایران را خریداری کنید.

در این سایت استاد کاران ایرانی هنر‌های دستی خود را در فراروی دید عموم قرار می‌دهند و هر یک از اشخاص می‌توانند آن‌ها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند و درب خانه  تحویل بگیرید.

در زمینه پشتیبانی از تولید داخل تمام محصولاتی که در این سیستم به فروش می‌رسند اعم از کیف، کفش، ظروف مسی، آبگینه، زیور ادوات و لوازم خاتم کاری، مینا کاری و قلم زنی همه  ذی ربط به  هنر ایرانی  هست که به فروش می‌رسد.