×
×

در قم سالانه ۵۰۰ هزار اصله درخت کاشته می‌شود

  • کد نوشته: 7949
  • مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به محدودیت‌ها و کمبودهای شهر قم سالانه ۵۰۰ هزار اصله درخت در قم کاشته می‌شود.

    در قم سالانه ۵۰۰ هزار اصله درخت کاشته می‌شود
  •  به گزارش شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، پیام جوادیان با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های تفریحی و گردشگری در بوستان‌های شهر قم اظهار کرد: اجرای پروژه‌های تفریحی در شهر به عنوان یکی از راه‌های افزایش ماندگاری زائر در شهر قم در دستور کار شهرداری است.

    وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهر و درختکاری از راه‌های مؤثر شادابی است تصریح کرد: از همین رو این موضوع به طور جدی در شهر قم دنبال می‌شود که در این راستا با توجه به محدودیت‌ها و کمبودها از دو سال قبل برنامه‌ ویژه‌ای اجرایی شده است.
    مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اجرای طرح‌های فضای سبز و شهربازی را از راه‌های افزایش جاذبه‌های گردشگری شهر دانست و افزود: احداث شهربازی بوستان غدیر، پروژه باغ پرندگان و پارک جنگلی ۱۰۰ هکتاری کوه خضر از طرح‌های افزایش جاذبه‌های گردشگری در قم بوده که در مرحله اجرا است و به‌زودی آماده راه‌اندازی خواهند شد.
    وی از هدف‌گذاری شهرداری قم برای کاشت ۵۰۰ هزار درخت در سال خبر داد و خاطرنشان کرد: با افزایش سرانه سالانه سه مترمربعی فضای سبز شهر و افزایش درختکاری می‌توان شادابی و نشاط اجتماعی ارتقا داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.