×
×

دستگیری باند ۱۰ نفره سارقان قم و تبریز

  • کد نوشته: 7919
  • جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام یک باند ۱۰ نفره سرقت منزل خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶۱ فقره سرقت در استان‌های قم و تبریز اعتراف کردند.

    دستگیری باند ۱۰ نفره سارقان قم و تبریز
  • به گزارش شهرکریمه  به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: در پی دستگیری ۵ نفر از اعضای یک باند سرقت منزل، با انجام یکسری اقدامات گسترده پلیسی و همچنین بررسی اسناد و مدارک به‌دست‌آمده از متهمان، ۴ تن دیگر از اعضای این باند شناسایی و دستگیری آن‌ها نیز در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

    وی در ادامه با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی استان این افراد در چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند، گفت: سرانجام متهمان در تحقیقات پلیس در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به ۶۱ فقره سرقت منزل در استان‌های قم و تبریز اعتراف کردند.

    جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق کیفری هستند، تصریح کرد:در این رابطه یک نفر مالخر طلاجات نیز شناسایی و دستگیر شد.

    سرهنگ درویشی در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی از دستگیرشدگان اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند، افزود: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

    جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در خاتمه ضمن تأکید بر ضرورت به‌کارگیری دوربین مداربسته و سیستم دزدگیر برای منازل، گفت: اکثر سرقت‌ها از منازلی رخ‌داده که فاقد حفاظت فیزیکی مناسب و تجهیزات ضد سرقت شامل” دوربین مداربسته و علائم هشداردهنده” بوده‌اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.