×
×

وزیر اطلاعات:
دستگیری عناصر گروهک هشام عزیزی/ناتوی اطلاعاتی علیه کشور فعال است

  • کد نوشته: 1354
  • – وزیر اطلاعات با بیان اینکه ناتو اطلاعاتی علیه کشور وجود دارد، گفت: تلاش‌های بسیاری توسط دشمنان و گروهک‌های تروریستی در حال انجام است تا امنیت داخلی کشور را به هم بریزند حجت الاسلام سید محمود علوی پیش از ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان قم در سخنانی با بیان اینکه دولت یازدهم در […]

    دستگیری عناصر گروهک هشام عزیزی/ناتوی اطلاعاتی علیه کشور فعال است
  • – وزیر اطلاعات با بیان اینکه ناتو اطلاعاتی علیه کشور وجود دارد، گفت: تلاش‌های بسیاری توسط دشمنان و گروهک‌های تروریستی در حال انجام است تا امنیت داخلی کشور را به هم بریزند

    حجت الاسلام سید محمود علوی پیش از ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان قم در سخنانی با بیان اینکه دولت یازدهم در جهت تحقق اهداف ملی گام برمی‌دارد و از منافع شخصی و بخشی صرف نظر می‌کنند، افزود: معتقدیم که اساس کار باید برای رضایت مردم و پروردگار باشد.

    وی افزود: گره‌گشایی از کار مردم در فرهنگ اسلامی بسیار تأکید شده و در روایات نیز داریم کسی که در این زمینه گام بردارد همانند کسی است که در صفا و مروه، پروردگار را عبادت می‌کند.

    وزیر اطلاعات عنوان کرد: گاهی ممکن است در مسیر خدمت به مردم که ولی نعمتان ما هستند آن‌گونه که باید و شاید کار نکنیم و باید در این مسیر سنگ تمام بگذاریم.

    وی افزود: باید برای آرامش جامعه تلاش کرد که در این صورت ارتقای فرهنگ و معنویت را در جامعه شاهد خواهیم بود.

    حجت الاسلام علوی ادامه داد: امروز با عنایت خداوند و رهبری‌های مقام معظم رهبری همکاری و هم افزایی خوبی بین دستگاه‌های امنیتی کشور وجود دارد و پیوندهای قلبی بین دستگاه مرتبط با امنیت از جمله وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش، وزارت کشور، بسیج و شورای عالی امنیت ملی، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع برقرار است و امروز امنیت کشور به فرموده رهبر معظم انقلاب رضایت بخش است.

    وی عنوان کرد: تلاش‌های بسیاری از سوی دشمنان و گروهک‌های تروریستی در حال انجام است تا امنیت داخلی کشور را به هم بریزند و برخی از گروه‌های تروریستی تکفیری تنها ابزار کوچکی از سوی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هستند تا از این طریق برای امنیت کشور چالش ایجاد کنند.

    وزیر اطلاعات با اشاره به درک واصل شدن «هشام عزیزی» سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی منطقه، اظهار داشت: عناصر این گروهک در نقاط مختلف کشور دستگیر شدند.

    وی با بیان اینکه امروز ناتوی اطلاعاتی علیه کشور وجود دارد افزود: دشمنان می‌خواهند امنیت کشور را به هم بریزند اما تاکنون موفق به این کار نشدند.

    راه‌اندازی ۱۲ تیم ‌ ۱۰ نفره برای ایجاد نا امنی در کشور

    حجت الاسلام علوی از راه‌اندازی ۱۲ تیم ‌ ۱۰ نفره توسط سعودی‌ها برای ایجاد نا امنی در کشور خبر داد و گفت: برای هر عملیات این گروه‌ها ۵۰۰ هزار دلار هزینه در نظر گرفته شده و چنانچه افراد این گروه کشته شوند ۱۰ هزار دلار به خانواده وی پرداخت می‌کنند.

    وی با بیان اینکه گروه‌های تروریستی با حمایت آمریکا، انگلیس، صهیونیسم  و سعودی‌ها هزینه‌های سنگینی در حمایت از اقدامات تکفیری‌ها انجام می‌دهند افزود: یکی از تشکل‌های اطلاعاتی سعودی ۱۲ تیم ۱۰ نفره را تشکیل داده‌ است تا اقدامات خرابکارانه‌ای را صورت دهد.

    وزیر اطلاعات افزود: این سرویس برای هر عملیات ۵۰۰ هزار دلار به نیروهای خود می‌دهد و ماهانه تا ۳ هزار دلار را در نظر گرفته و در صورتی که هر یک از نیروها کشته شوند ۱۰ هزار دلار به خانواده آنها پرداخت می‌شود.

    وی گفت: اخیرا رد پای عناصر صهیونیست‌ها در مرزهای ایران دیده شد، آنها درصددند که تشکل‌هایی در مناطق مرزی ایجاد کنند و به ناامنی در کشور ایران بپردازند.

    حجت الاسلام علوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به موضوع امنیت اشاره کردند و فرمودند امنیت خوبی در کشور برقرار است.

    وی در ادامه اظهار داشت: در دوره گذشته روند افزایش قیمت‌ها سرسام‌آور بود و رشد تورم در دولت جدید متوقف و بازار از حالت التهاب خارج شد.

    وی با بیان اینکه دسترسی مردم به مسئولان باید به راحتی صورت گیرد افزود: این امر موجب ایجاد اعتماد متقابل بین مردم مسئولان خواهد شد و آرامش را به جامعه بازمی‌گرداند و مسئولان باید با دلسوزی نسبت به درخواست‌های مردم برای حل مشکلات آن‌ها عمل کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.