×
×

دستگیری کلاهبرداران ۱۰میلیارد ریالی در قم

  • کد نوشته: 6058
  • رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سه کلاهبردار حرفه‌ای در قم خبر داد و گفت: متهمان با پرداخت چک‌های بلامحل به برخی از عمده‌فروشان و کارخانجات مواد غذایی بیش از ۱۰میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

    دستگیری کلاهبرداران ۱۰میلیارد ریالی در قم
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با اجاره سوله در حاشیه شهر مبادرت به انجام معامله با عمده‌فروشان و کارخانجات مواد غذایی کرده و با پرداخت چک‌های بلامحل کلاهبرداری می‌کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

    به گفته وی در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی پاتوق متهمان و همچنین محل سکونتشان شناسایی و در یک عملیات به‌صورت غافلگیرانه هر سه متهم دستگیر شدند.

    کرمی بابیان اینکه سر تیم کلاهبرداری پنج فقره سابقه کیفری و دیگر متهمان نیز هرکدام دو و یک فقره سابقه مشارکت در کلاهبرداری دارند، افزود: این افراد در تحقیقات به بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرهای قم، کاشان، اصفهان، تهران، البرز و تبریز صراحتاً اعتراف کردند.

    رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: متهمان با خرید محصولات به‌صورت عمده چک‌های وعده‌دار بلامحل شرکتی و یا متعلق به افراد حقیقی را پرداخته که در موعد مقرر چک‌ها برگشت‌خورده و متواری می‌شدند.

    کرمی افزود: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.