[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری شدید در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۲۱ فرماندهی انتظامی شهرستان قم، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند. وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد ۲ نفر راکب موتور سوار […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری شدید در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۲۱ فرماندهی انتظامی شهرستان قم، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد ۲ نفر راکب موتور سوار با در دست داشتن یک قداره با ۳ نفر دیگر در حال درگیری شدید، عربده کشی و تخریب شیشه‌های مغازه یکی از کسبه محل بودند که قبل از حضور مأموران اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت اراذل اوباش برای ساکنان و کسبه محل، مأموران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی اضافه کرد: مأموران موفق شدند ۷ نفر از اراذل و اوباش را در این ارتباط شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی همگی آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ جعفریان بیان داشت: در بازرسی بدنی از متهمان یک عدد اسپری دفاع شخصی، یک قبضه چاقو و مقدار تقریبی ۹ گرم مواد مخدر از نوع «گل» کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

[ad_2]