×
×

دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت جبهه مقاومت تلاش می‌کنند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 22022
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر شنبه در دیدار جمعی از پاسداران و روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمن برای ایجاد درگیری میان کشورهای اسلامی تلاش بسیاری انجام می‌دهد. وی با تأکید بر اینکه دشمنان با ایجاد گروه‌های تکفیری و خرج پول‌های کلان سعی در ایجاد اختلاف میان […]

    دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت جبهه مقاومت تلاش می‌کنند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر شنبه در دیدار جمعی از پاسداران و روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمن برای ایجاد درگیری میان کشورهای اسلامی تلاش بسیاری انجام می‌دهد.

    وی با تأکید بر اینکه دشمنان با ایجاد گروه‌های تکفیری و خرج پول‌های کلان سعی در ایجاد اختلاف میان مسلمانان دارند، افزود: دشمن می‌خواهد در سایه این اختلافات میان مسلمان به اهداف شوم خود دست یابد.

    این مفسر قرآن کریم تصریح کرد: در منطقه حوادث بسیاری در حال بوقوع پیوستن است که ناشی از اقدامات دشمن می‌باشد.

    وی با بیان اینکه دست آمریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام در جریانات اخیر عراق و لبنان و سایر کشورهای منطقه در کار است، افزود: دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت جبهه مقاومت تلاش می‌کنند اما در این زمینه به اهداف خود نمی‌رسند.

    باید در سنگر خود ثابت‌قدم باشیم

    آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه دشمن همواره در مقابل ایران قرار دارد، تصریح کرد: برای مقابله با دشمنان باید در سنگر خود ثابت‌قدم باشیم.

    وی با بیان اینکه دشمن سعی در تضعیف اسلام و جبهه مقاومت دارد، افزود: باید تلاش کنیم مسیر اسلام و مقاومت هیچ‌گاه تضعیف نشود.

    استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه علما در نبرد با دشمن نقش بسیاری پررنگی را ایفا می‌کنند، افزود: علما باید مرزبان اعتقادات جامعه در برابر هجوم دشمنان باشند.

    وی با تأکید بر اینکه مردم باید از رفاه نسبی برخوردار باشند و نیازهای آنان نیز تأمین شود، گفت: مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد که مسئولین باید همت خود را در جهت رفع آنها به کار بگیرند تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.

    آیت الله نوری همدانی با اشاره به جایگاه بالای طلاب و روحانیون افزود: روحانیت باید به همه ابعاد وظایف خود در جامعه توجه داشته باشد و آن‌ها را عملی کند و پیشگام همه حرکت‌ها باشند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.