[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر سه شنبه در دیدار معاون تبلیغات آستان قدس رضوی که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه انسان باید پاسخگوی عملکردش در دنیا و آخرت باشد، افزود: لازم است زمانی که منصبی به ما سپرده می‌شود […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر سه شنبه در دیدار معاون تبلیغات آستان قدس رضوی که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه انسان باید پاسخگوی عملکردش در دنیا و آخرت باشد، افزود: لازم است زمانی که منصبی به ما سپرده می‌شود مسیر درست مسئولان قبلی را دنبال کنیم و از انجام اشتباهات بپرهیزیم.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی تا مسئولیتی را برعهده می‌گیرند به نقد گذشتگان در این سمت می‌پردازند که این اقدامی نادرست است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم بیان کرد: چاپلوسی در وجود مؤمنان هیچ جایگاهی ندارد و امری مذموم است اما نقد عملکرد اشتباه دیگران برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت ایرادی ندارد.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی ظرفیت‌های بسیاری را دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: از جمله ظرفیت‌های آستان قدس رضوی می‌توان به وجود امام رضا (ع)، حس حضور ایشان در میان مردم و نظارت این امام بر امور مختلف نام برد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره‌مند شویم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه قرآن برای همه زمان‌هاست، افزود: لازم است آموزه‌های قرآنی دائماً برای مردم تبیین شود زیرا قرآن برای هر زمانی مصداق دارد و به روز است اما ما باید آن را منطقی و حساب‌شده به مردم ارائه دهیم.

وی بیان کرد: جمعیت قابل توجه نخبگان علمی و قرآنی در مشهد مقدس حضور دارند که باید از ظرفیت به خوبی بهره برد.

امام جمعه قم ادامه داد: شخصیت‌های علمی و سخنرانان در آستان قدس رضوی باید در زمینه ترویج قرآن برای مردم نقش قابل توجهی را ایفا کنند تا بتوانند نقش مؤثری در آموزش مسائل مختلف با استفاده از کلام خداوند به مردم داشته باشند.

وی بیان کرد: دشمن برای دوری نظام اسلامی از دستاوردهای موشکی تلاش می‌کند و با وجود اینکه فایده بیشتر برجام برای دشمنان بود باز به تعهدات خود پایبند نبودند.
 

[ad_2]