×
×

دشمن برای ناراضی کردن مردم تلاش می کند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 35028
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر پنجشنبه در دیدار با جمعی از مدیران استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه با وجود فشارهای خارجی و مشکلات داخلی باید به دنبال رفع مشکلات مردم و داشتن دقت در انجام امور باشیم، افزود: اکنون دشمن […]

    دشمن برای ناراضی کردن مردم تلاش می کند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر پنجشنبه در دیدار با جمعی از مدیران استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه با وجود فشارهای خارجی و مشکلات داخلی باید به دنبال رفع مشکلات مردم و داشتن دقت در انجام امور باشیم، افزود: اکنون دشمن به دنبال ایجاد سردرگمی میان مردم و مسؤولان است و وجود برخی از مشکلات با منشأ داخلی به خوبی نمایان‌گر این توطئه می‌باشد.

    نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه معنا و شأن واقعی قم را باید معرفی و حفظ کنیم، تصریح کرد: در برخی از مشکلات مسؤولان استانی به دنبال دل بستن به مسئولان بالا دستی هستند درحالی‌که گاهی بحران‌هایی رخ می‌دهد که اگر تصمیم‌ها را به مسئولان بالاتر واگذار کنیم با مشکل روبرو خواهیم شد.

    وی با بیان اینکه اکنون چالش‌های جهانی بسیاری از کشورها را با مشکل روبرو کرده است، افزود: مردم در ایران اسلامی به صورت نسبی در شرایط مناسبی روبرو هستند و این نشان از هوشیاری مردم است که با وجود تنگ‌دستی‌ها دستگیری خود را نیز بیشتر می‌کنند.

    آیت الله سعیدی با اشاره به تلاش دشمن برای ناراضی کردن مردم اظهار داشت: این سیاست شیطانی برای درهم کوبیدن پایه‌های نظام و ضربه زدن به خدمت‌گزاران نظام است.

    وی بیان کرد: کسب رضایت خداوند با خدمت به آنها مهم‌ترین رکن در ادارات محسوب می‌شود.

    امام جمعه قم گفت: اسارت حضرت زینب (س) در کشور اسلامی توسط مسلمانان یک فاجعه بزرگ است و این ایام به مصیبت‌های ایشان اختصاص دارد و وظیفه ما معرفی شخصیت و اهداف مورد نظر حضرت است.

    وی افزود: مسئولان باید به دنبال فراگیری نکات نهفته در زیارت‌نامه‌ها باشند.

    وی اظهار داشت: ما باید در زیارت اهل بیت (ع) درس‌ها و آموزه‌های مورد نظر را آموخته و از آن‌ها در عرصه عمل استفاده کنیم.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.