×
×

دشمن به دنبال جلوگیری از پیشرفت جبهه مقاومت است

  • کد نوشته: 22020
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران و روحانیون عقیدتی سیاسی سپاه، با تاکید بر اینکه دشمن برای ایجاد درگیری بین کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی کرده است گفت: گروه‌های تکفیری و حمایت مالی آنها با هدف مشغول‌سازی مسلمانان به یکدیگر و گسترش اختلاف بین […]

    دشمن به دنبال جلوگیری از پیشرفت جبهه مقاومت است
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران و روحانیون عقیدتی سیاسی سپاه، با تاکید بر اینکه دشمن برای ایجاد درگیری بین کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی کرده است گفت: گروه‌های تکفیری و حمایت مالی آنها با هدف مشغول‌سازی مسلمانان به یکدیگر و گسترش اختلاف بین آنها از سوی دشمنان ایجاد شده و دشمن با این حرکت به دنبال پیش‌بردن اهداف خود است.

    وی با اذعان به اینکه در جریانات اخیر عراق، لبنان و سایر کشورهای محور مقاومت، دست آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام در کار بوده است افزود: دشمن به دنبال این است که از پیشرفت جبهه مقاومت جلوگیری کند ولی به اذن خدا به این هدف نخواهد رسید.

    این مرجع تقلید تلاش دشمنان اسلام در راستای تضعیف اسلام و جریان مقاومت را مورد توجه قرار داد و گفت: دشمن همواره در مقابل ما قرار دارد و باید در سنگر خود ثابت‌قدم باشیم و باید تلاش کنیم این مسیر هیچ‌گاه تضعیف نشود.

    وی با اذعان به اینکه عالمان دینی نقش ویژه‌ای در تحقق نبرد با دشمن دارند بیان کرد: عالمان دینی باید مرزبان اعتقادات جامعه در برابر هجوم دشمنان باشند.

    آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه مسوولان کشور باید تمام همت خود را در راستای کاهش مشکلات جامعه به کار بگیرند خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا مردم از رفاه نسبی برخوردار بوده و نیازهای آنان تأمین شود.

    وی با تاکید بر انیکه روحانیت باید به همه ابعاد وظایف خود در جامعه توجه داشته باشد و آن‌ها را عملی کند افزود: روحانیت باید پیشگام همه حرکت‌ها باشد چراکه امام صادق(ع) فرمودند با زبان مردم را به خیر و صلاح دعوت نکنید بلکه با رفتار و عمل خود مبلغ دین باشید.

    انتهای پیام/۷۸۰۲۷/م

     

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.