[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید محمد بطحائی پیش از ظهر پنج‌شنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های وزارت آموزش و پرورش که جامعه را تهدید می‌کند، نقشه شومی است که دشمنان برای نسل جوان و نوجوان ما اندیشیده است. وی افزود: بی اعتماد کردن نسل جوان نسبت […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید محمد بطحائی پیش از ظهر پنج‌شنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های وزارت آموزش و پرورش که جامعه را تهدید می‌کند، نقشه شومی است که دشمنان برای نسل جوان و نوجوان ما اندیشیده است.

وی افزود: بی اعتماد کردن نسل جوان نسبت به انقلاب و ایجاد شبهات در این راستا یکی از مهمترین مسائلی است که دشمن نسبت به آن اهتمام جدی دارد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دشمن سعی دارد با ایجاد ناامیدی نسبت به آینده انقلاب مبنی در دانش آموزان و نسل جدید انقلاب، آنان را نسبت به این انقلاب بدبین کند.

وی اضافه کرد: دشمن همواره در حال القا کردن این موضوع بین دانش آموزان است که انقلاب دستاوردی برای شما نداشته و یا اینکه اگر انقلاب نمی‌شد وضعیت بهتری در کشور حاکم بود و این مسئله بسیار نگران کننده است‌.

بطحائی ادامه داد: دشمن به صورت ناجوانمردانه برای بی تفاوت کردن نسل جوان و نوجوان نسبت به آینده انقلاب و ارزش‌های آن تلاش می‌کند و به گونه‌ای در حال بستر سازی هستند که برای نسل جدید، آینده انقلاب و کشور اهمیت خاصی نداشته باشد.

وی افزود: دشمن برای اجرای نقشه‌های ناجوانمردانه‌اش به دنبال سلب وفاداری دانش آموزان از انقلاب اسلامی است و در این راستا به صراحت مصادیقی را بیان می‌کنند که آنان را از این انقلاب نا امید کند.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در عرصه‌ای که دشمن با نقشه‌های جدید وارد شده است به دنبال تقویت برنامه‌های دشمن شناسی و افزایش سهم برنامه‌های پرورشی هستیم.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به این مهم باید بخشی از آن چیزی که به عنوان برنامه‌های حوزه شناختی با دانش آموزان داشتیم را کاهش و به دوره‌های آموزش عالی منتقل کنیم تا بتوانیم در این سبد یادگیری سقف برنامه‌های تفریحی را افزایش دهیم.

بطحائی بیان کرد: در دو سال اخیر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و دستاوردهای خوبی به دست آمده است.

وی هدف از دیدار با علما و مراجع را ارائه گزارش و بیان دغدغه‌های نظام و اخذ رهنمون برای رفع موانع و عبور از موانع موجود برای کور کردن نقشه دشمن ذکر کرد.

[ad_2]