×
×

دشمن می‌خواهد از ریشه به انقلاب و عقاید مذهبی ما آسیب برساند/خطر نفوذ سند ۲۰۳۰ جدی است

  • کد نوشته: 5431
  • یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه خطر نفوذ سند ۲۰۳۰ جدی است گفت: از مسؤولان می‌خواهم، سند ۲۰۳۰ با دقت بررسی شود، شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش مجلس و همه نمایندگان ورود پیدا کنند تا هیچ اقدامی که با دین و انقلاب منافات دارد صورت نگیرد.

    دشمن می‌خواهد از ریشه به انقلاب و عقاید مذهبی ما آسیب برساند/خطر نفوذ سند ۲۰۳۰ جدی است
  • به گزارش شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی مازندران اظهار کرد: کار فرهنگی مهمترین قسمت یک جامعه است که دارای ظرافت خاصی است.

    وی بیان کرد: اگر انسان جامعه را بر اساس دین و تقوی و تعالیم اهل بیت علیهم السلام فرهنگ سازی کند به یقین آن جامعه سعادتمند خواهد شد.

    این مرجع تقلید افزود: کشوری که با فرهنگ اسلام و اهل بیت علیهم السلام و فرهنگ جهاد و شهادت باشد هیچ گاه روی ذلت را نخواهد دید و امام راحل با همین فرهنگ توانستند این انقلاب را به ثمر برسانند.

    آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد:  دشمن نیز تمام تلاشش بر این است به فرهنگ حمله کند تا از ریشه به انقلاب و عقاید مذهبی ما آسیب برساند.

    وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: بنده در این مدت بارها عرض کردم از افراد مطلع و کارشناسان دعوت کردم تا موضوع را تشریح کنند، وقتی انسان فصل‌های این سند را می خواند بسیار متأثر می شود که چه کسی حاضر به پذیرش این سند خواهد شد.

    این مرجع تقلید افزود: چرا بعضی از آقایان، منتقدین به این سند را بی اطلاع می‌دانند، این سند با فرهنگ و دین و حتی ایرانی بودن ما ناسازگار است، این یک نفوذ جدی است و توجیهاتی که آقایان می‌کنند قابل قبول نیست.

    آیت الله نوری همدانی بیان کرد: بنده به جد از مسؤولان می‌خواهم، این سند با دقت بررسی شود، شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش مجلس و همه نمایندگان ورود پیدا کنند تا هیچ اقدامی که با دین و انقلاب منافات دارد صورت نگیرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.