×
×

دعوت از ۱۲ اسکیت باز قمی به تیم ملی اینلاین هاکی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 14437
  • [ad_1] حمیدرضا جلیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: اردوی تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی در حالی به زودی آغاز می‌شود که ورزشکاران قمی برای حضور در این اردو فراخوانده شده اند و قم به عنوان یکی از قطب‌های رشته اینلاین هاکی برای در اختیار داشتن ۱۲ نماینده در اردوی تیم ملی شایسته است. […]

    دعوت از ۱۲ اسکیت باز قمی به تیم ملی اینلاین هاکی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    حمیدرضا جلیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: اردوی تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی در حالی به زودی آغاز می‌شود که ورزشکاران قمی برای حضور در این اردو فراخوانده شده اند و قم به عنوان یکی از قطب‌های رشته اینلاین هاکی برای در اختیار داشتن ۱۲ نماینده در اردوی تیم ملی شایسته است.

    وی افزود: بر اساس اعلام کادر فنی تیم‌های ملی اسکیت اینلاین هاکی مردان و زنان ایران، ۸ بازیکن در بخش مردان و ۴ بازیکن در بخش زنان از استان قم در اردوی تیم ملی اینلاین هاکی حضور خواهند داشت.

    رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: بر این اساس هدیه آقایی، فاطمه آقایی، عاطفه شکارچی وصبا ایاز از آکادمی پرشین قم به تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی بانوان ایران دعوت شدند و امیدوارند بتوانند برای نخستین بار در ترکیب نهایی تیم ملی جایگاهی به دست بیاورند.

    جلیلی بیان داشت: در بخش مردان، سهم اسکیت اینلاین هاکی قم ۸ نفر است که حمیدرضا انیسی، امیرحسین قاسمیان، شهرزاد شیشه‌ای، مجتبی سبط نبی، محمدصالح رحیمی، علی عبداللهی، ایلیا حمزه و علیرضا خاکی در این اردو حضور می‌یابند.

    وی عنوان کرد: پیش از این نیز در رشته اینلاین هاکی صاحب سهمیه در اردوی تیم‌های ملی بوده‌ایم و استان قم در لیگ برتر اسکیت هاکی نیز صاحب جایگاه است و حتی سابقه قهرمانی در این مسابقات در سال‌های گذشته را دارد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.