[ad_1] محمد حسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: سرمایه گذاری بدمینتون قم در بخش پایه طی سال‌های گذشته آغاز شده و اکنون با قوت بیشتری ادامه دارد و مزد این تلاش‌ها دعوت از ۲ بازیکن پسر و دختر قمی به اردوی تیم‌های ملی پایه بدمینتون است. وی افزود: محمد معین خاکی […]

[ad_1]

محمد حسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: سرمایه گذاری بدمینتون قم در بخش پایه طی سال‌های گذشته آغاز شده و اکنون با قوت بیشتری ادامه دارد و مزد این تلاش‌ها دعوت از ۲ بازیکن پسر و دختر قمی به اردوی تیم‌های ملی پایه بدمینتون است.

وی افزود: محمد معین خاکی بدمینتون باز قمی در حالی به اردوی تیم ملی نوجوانان پسر زیر ۱۵ سال دعوت شده است که این اردو در زنجان از تاریخ ۱۴ الی ۲۰ تیر برگزار خواهد شد و ۱۵ بازیکن در این اردو حضور دارند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: معصومه بهنام راد بدمینتون باز قمی نیز در اردوی استعدادیابی در قزوین در بررسی نتایج ارزیابی آنتروپومتری و مهارتی نمره قبولی دریافت کرد و دربین ۸۰ بازیکن در جمع ۱۱ نفر اول ایستاد و به اردوی تیم ملی نوجوانان دختر ایران دعوت شد.

حسین زاده بیان داشت: در حال حاضر تمرکز فعالیت‌های بدمینتون قم در سالن بدمینتون مرحوم حامد فرهمند در ورزشگاه شهید حیدریان قرار گرفته است و علاقمندان به بدمینتون در هر رده سنی و هر شرایطی در قالب فعالیت‌های آموزشی سازمان دهی شده در این سالن تخصصی بدمینتون قادر به فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی با سامانه اینترنتی خدمات شهروندی قم با نام قم برند مقرر شده خدمات ثبت نام و ارائه اطلاعات دوره‌های آموزشی و کلاس‌های بدمینتون دختران و پسران در خانه بدمینتون قم به زودی از این طریق ارائه شود و علاقمندان می‌توانند به صورت آنلاین در دوره‌های آموزشی هیئت بدمینتون استان قم ثبت نام کنند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: تابستان امسال میزبان مسابقات دومین مرحله رنکینگ بزرگسالان کشور در بخش مردان خواهیم بود و تمرینات تیم‌های مردان و زنان ما در رده‌های سنی مختلف به صورت منظم در خانه بدمینتون قم در حال انجام است.

[ad_2]