احمدنامداری-به گزارش ندای شهرکریمه آخرین دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب تفاوت های خاصی با دیدارهای دیگر ایشان در سال های گذشته داشت.

احمدنامداری-به گزارش ندای شهرکریمه آخرین دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب تفاوت های خاصی با دیدارهای دیگر ایشان در سال های گذشته داشت.
هشدارهای جدی مطرح شده در این دیدار حول محورهایی همچون مساله بسیار مهم تلاش دشمن برای «نفوذ فرهنگی» در حوزه‌ها و دست‌های خائنی بود که می خواهند قم را از مرکزیت انقلاب، خارج و این حرکت تحولی را در آن کمرنگ کنند .
شنیده های ندای شهرکریمه حکایت از تذکرهای قبلی و غیر رسمی ایشان به برخی بزرگان و مسئولان قم در طول سال های گذشته دارد که بدیهی است اگر اقدامی جدی در راستای رفع مشکلات و دغدغه ها صورت گرفته بود کار به تذکر علنی نمی کشید.
با جستجویی مختصر در اخبار قم به تاریخ مهرماه سال ۱۳۹۳ به تیتری از قول حجت الاسلام ‹عبدالرضا ایزدپناه مدیرکل وقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم می رسیم که خبر از برگزاری همایش دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب در قم داده بودند و بسیاری از سخنرانی ها و خطابه های مختلف دیگر توسط متولیان و مسئولان مختلف که دردی از مشکلات فرهنگی قم دوا نکردند و کار به جایی رسید که نباید.
روضه مجسم از وخامت حال قم در کلام رهبر معظم انقلاب
« البتّه من این را همین جا در پرانتز عرض کنم که انگیزه‌هایی وجود دارد برای اینکه فضای انقلابی قم را تغییر بدهند و روحیه‌ی انقلابی قم و روحیه‌ی دینی قم را کمرنگ کنند؛ انگیزه‌هایی وجود دارد. از کِید دشمن در همه‌ی جنبه‌ها و جوانب نباید غافل شد: از جنبه‌ی اقتصادی که کید و مکر و دشمنی می‌کند، نباید از کید و مکر و دشمنی او در جنبه‌ی فرهنگی غافل شد؛ مشغولند، انگیزه‌هایی دارند، عواملی را می‌فرستند؛ باید به این توجّه کرد. بزرگان قم، جوانان قم باید نگذارند تا دستهای خائن، قم را از مرکزیّت انقلاب، از کانون انقلاب بودن بیرون بیاورند و این معانی را در آن کمرنگ کنند. به هر حال قم آن سرچشمه‌ی اصلی است و حوزه‌ی قم آن پشتوانه‌ی معنوی است برای این حرکتی که دنیا را تغییر داد، دنیا را تکان داد و همچنان این حرکت ادامه دارد و هنوز در آغاز راهیم.»
بعد از این بیانات، خبرگزاری رسمی حوزه کمپینی در سایت، صفحه اینستاگرام و کانال‌های حوزه نیوز در شبکه‌های پیام‌رسان راه انداخت و از مخاطبان خود خواست تا دیدگاه خود درباره مهمترین کارهای زمین مانده حوزه را بیان کنند.
همچنین شنیده شده است قرار است یک حرکت منسجم، هدفمند و قرارگاهی به مدیریت یکی از بزرگان قم اعلام و آغاز گردد.
به هر حال تردیدی نیست که اگر لبیک گویی به بیانات رهبر معظم انقلاب بخواهد در حد همایش ، سخنرانی،بیانیه و اقدامات سطحی باشد قمی ها سال دیگر جوابی برای رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب نخواهند داشت و سرهای مدعیان و متولیان در دیدار ۱۹ دی ۹۸ باید رو به زمین و در گریبان باشد.