رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دفاع مقدس نمادی از وفاداری و ایثار ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آنان در برگ برگ زرین تاریخ شکوهمند این سرزمین به یادگار خواهد ماند. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ولی‌الله بیاتی در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یاد […]

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دفاع مقدس نمادی از وفاداری و ایثار ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آنان در برگ برگ زرین تاریخ شکوهمند این سرزمین به یادگار خواهد ماند.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ولی‌الله بیاتی در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

متن پیام رئیس شورای اسلامی شهر قم بدین شرح است: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در کتاب زرین تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و یادآور حماسه‌های عزت آفرین ایران، نمادی از وفاداری و ایثار  ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آنان، در برگ برگ زرین تاریخ شکوهمند این سرزمین به یادگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه این ایام، بهانه‌ای می‌شود تا یاد ایثار رزمندگان اسلام و دوستان و همرزمان از جان گذشته را گرامی بداریم، خاطرنشان کرد: امتی خداجو و سلحشور که شاهد حضورشان در صف رزم با دشمن دون صفت بعثی بودیم، آنانی که با توکل به خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام، در کارزاری وارد شدند که جز لطف و هدایت الهی نمی‌توانست آنان را به پیروزی نزدیک کند.

در پایان پیام رئیس شورای اسلامی شهر قم آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی،فرا رسیدن هفته دفاع مقدس  را به ساحت نورانی و مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) مراجع عظیم الشأن و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف، ولایت‌مدار و شهید پرور استان قم  تبریک عرض کرده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مانند خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می‌کنم.