×
×

مدیرروابط عمومی موسسه علوم وحیانی اسراء
دفتر آیت الله جوادی آملی در ارومیه افتتاح خواهد شد

  • کد نوشته: 978
  • مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل , گفت: همزمان با شب میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در شهر ارومیه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن اداوی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا […]

    دفتر آیت الله جوادی آملی در ارومیه افتتاح خواهد شد
  • مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل , گفت: همزمان با شب میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در شهر ارومیه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

    حجت الاسلام والمسلمین محسن اداوی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مراسم که با حضور ائمه جماعت استان آذربایجان غربی، علماء، فضلا و مسئولان استانی برگزار خواهد شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی آملی فرزند معظم له سخنرانی می کند.
    وی ادامه داد: دفاتر آیت الله جوادی آملی تاکنون در شهرهای تهران، رشت، شیراز، آمل و شهر ری افتتاح شده است.
    وی پاسخ به شبهات دینی، اخلاقی و علمی مردم به صورت حضوری، اخذ وجوهات شرعی و برنامه ریزی و اجرای امور فرهنگی و مذهبی از جمله اهداف راه اندازی این دفترها ذکر کرد.
    اداوی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبالی که در خارج از کشور از مکتب فکری آیت الله جوادی آملی و آثار ایشان به عمل آمده است دنبال آن هستیم تا دفتر این مرجع تقلید در چند کشور نیز راه اندازی شود.
    وی همچنین گفت: ما در همه دفاتر در زمینه پاسخگویی به سئوال های شرعی، اعتقادی و اخلاقی و هم مباحث علمی از پشتیبانی علمی و معرفتی شاگردان ویژه حضرت آیت الله جوادی آملی استفاده می کنیم.
    اداوی بیان داشت: با توجه به اینکه هر منطقه با توجه به حساسیت خود، تعامل خاصی را می طلبد، در انتخاب مسئولان و اعضای دفتر آیت الله جوادی آملی این مسائل لحاظ خواهد شد.
    مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل موسسه علوم وحیانی اسراء همچنین گفت: رساله مرجعیت آیت الله جوادی آملی منتشر شده و در دسترس عموم قرار دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.