به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر رائفی پور محقق و محقق در حوزه صهیونیسم و دشمن‌شناسی امروز در سمینار ارزیابی دلایل ورود جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه ودستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابله با گروههای تروریستی که توسط بسیج دانشجویی دانشکده صنعت های دانشگاه آزاد تهران آزاد جنوب […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر رائفی پور محقق و محقق در حوزه صهیونیسم و دشمن‌شناسی امروز در سمینار ارزیابی دلایل ورود جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه ودستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابله با گروههای تروریستی که توسط بسیج دانشجویی دانشکده صنعت های دانشگاه آزاد تهران آزاد جنوب برگزار گردید اظهار کرد: “به وقت شام” به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر رائفی پور محقق و محقق در حوزه صهیونیسم و دشمن‌شناسی امروز در سمینار ارزیابی دلایل ورود جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه ودستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابله با گروههای تروریستی که توسط بسیج دانشجویی دانشکده صنعت های دانشگاه آزاد تهران آزاد جنوب برگزار گردید اظهار کرد: “به وقت شام” به کل سینمای ایران و جشنواره فجر شرف دارد و اگر امروز به ابراهیم حاتمی کیا کارگردان این فیلم هجوم می گردد به این سبب هست که او در این فیلم به ما می فهماند که به چه سبب در سوریه و عراق به سر می بریم.

وی با بیان اینکه اگر به حاتمی کیا هجوم می گردد به این سبب هست که او در به وقت شام دو اسلام را در کنار هم قرار می دهد تا بگوید همه اسلام ها را با یک چوب نرانید، اضافه کرد: به وقت شام یک فیلم ملی هست پس باید فاتحه آن را بخوانیم؛ البته به عقیده من حاتمی کیا نباید آنگونه حرص می خورد.

وی با بیان اینکه راه پاداش گرفتن در جشنواره های فیلم بیگانه این هست که مسائل و مشکلات کشور به عکس کشیده گردند و اتفاقا این جریان فکری هم در ایران به این فیلم ها پاداش می دهد، اضافه کرد: اگر یک فیلمساز ایرانی در فیلم خود فقر، اعتیاد و عقب ماندگی در کشورمان را به عکس بکشد توان دارد تمام جوایز جشنواره های بین المللی را درو کند اما یک فیلمساز ایرانی به سبب اینکه در فیلم خود بزرگراه های کشورمان را به عکس کشیده بود از راهیابی به جشنواره فیلم استرالیا بازماند.

محقق و محقق در حوزه صهیونیسم و دشمن شناسی با بیان اینکه هر جا چهره اسلام، ایران و شیعه را کریه نشان می‌دهند در طراز اول پای اسرائیل و در درجه دوم پای انگلستان در میان هست تصریح نمود: موساد و ام آی سیکس انگلستان در مسائل مذهبی حرفه ای تر از آمریکایی ها عمل می نمایند.

رائفی پور با بیان اینکه آمریکا در پی سقوط جمهوری اسلامی از طریق ترویج لیبرالیسم و سقوط از درون هست اضافه کرد: امام خمینی(ره) بزرگترین آفت انقلابی گری را رفاه طلبی می داند و دشمن نیز به خوبی این را درک کرده هست.

وی با بیان اینکه دشمن برای سقوط از درون در پی اشاعه رفاه طلبی در کشورمان هست اضافه کرد: از درون اسلام بدون اهل بیت و بدون درک قرآن داعش بیرون می آید و از قرآن بدون علی(ع) فتنه عمر و عاص و معاویه شکل می گیرد.

محقق و محقق در حوزه صهیونیسم و دشمن شناسی با بیان اینکه در زمان واقع شدن اغتشاشات در کشورمان بعضی از شهرهای اسرائیل مثل حیفا و تلاویو نیز به سبب افشای فساد پسر نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیلی به صحنه درگیری تبدیل گردیدند اما هیچ خبری از این درگیری ها به گوش ما نرسید و این در حالی بود که رسانه های غربی خبر اغتشاشات ایران را قبل از خبر ها سال نو میلادی اعلام کرده بودند، اضافه کرد: دشمن قصد دارد چهره ایران را کریه نشان دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا، ناتو، عربستان، کویت و قطر در این ۱۴ سال ۷۵۰۰ میلیارد دلار در عراق و افغانستان هزینه نموده اند اما هزینه ایران برای دفاع از امنیت و استراتژی خود در منطقه بسیار کمتر از هزینه های آنان بوده اضافه کرد: آمریکاییها در عراق ۵۰ هزار نفر مجروح دادند و ۱۰۰ هزار نفر از نیروهای آنان نیز مشکل روانی پیدا نمودند اما امروز منطقه به دست جمهوری اسلامی هست و دامنه نفوذ ما تا مدیترانه گسترش یافته هست.

محقق و محقق درحوزه صهیونیسم و دشمن‌شناسی اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه موجب شده هست تا دشمنان بر طبل ناکارآمدی این نظام بکوبند و در این راستا می‌خواهند کاری کنند که خودمان هم باور نماییم که ناکارآمد هستیم و متاسفانه برخی‌ها نیز در پازل آنان بازی می کنند.

وی تصریح نمود: برخی‌ها به عنوان جاسوس در مقابل خیانتی که می کنند پول می گیرند اما بعضی ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که بدون تحمیل هیچ هزینه بر دشمن در فضای رسانه ای نظام را خراب کردن می کنند حتی در انتخابات رئیس جمهوری بعضی از کاندیداها نیز اینچنین عمل کردند.

وی با بیان اینکه یکی از کدهایی راه که جاسوس های بازداشت شده داده اند این بود که ایران به لحاظ آبی بسیار مشکل دارد و باید کشاورزی تعطیل گردد اضافه کرد: بی شک هدف این جاسوس ها این بوده تا کشور را از خود کفایی در تولید فرآورده ها کشاورزی که تامین کننده غذای مردم می باشند بازدارند.

رائفی پور اضافه کرد: سخن ما نیز این هست که فرآورده ها آب بر در کشور کشت نشوند اما باید گندم، برنج و غلات را در داخل تامین کنیم.

توانند غذای بنیادی معادل جمعیت خود را تولید کند به عنوان مثال بر طبق آمارها ضریب خودکفایی کشاورزی آمریکا ۱۱ هست با این حال آمریکا می‌تواند غذای بنیادی ۱۱ برابر ۳۲۰ میلیون نفر جمعیت خود را تامین کند و کشورهای فرانسه، انگلستان، روسیه و چین نیز در این زمینه خودکفا می باشند اما زمانی که نوبت به ما می رسد بیان می کنند دیم هم نکارید.

محقق و محقق در حوزه صهیونیسم و دشمن شناسی با بیان اینکه غبارها به علت طرح سدسازی گاپ ترکیه هست، اظهار کرد: با بازنمایی سد ایلیسو ترکیه غبارها تا شرق ایران هم خواهند رسید و الان این سد در آستانه بازنمایی هست.

وی با اشاره به اینکه جنگ آخر جنگ سد دجله و فرات هست و الان دجله خشک شده و عراقی ها در آن فوتبال بازی می کنند تصریح نمود: با بارور کردن ابرها در شمال ترکیه کاری کردند تا قبل از اینکه ابرها به ایران برسند همانجا ببارند با این حال دیگر ابری به ایران نمی رسد که آن را بارور کنیم.

وی گفته بود: زمانی ایران بزرگترین کشور تولید کننده گردو در دنیا بود و اصلاً گردو به مثل انار بومی کشور ماست اما برای اینکه این درخت را نابود کنند به ناگهان وضعیت به شکلی پیش رفت که تنه درخت گردو را به ۱۰ برابر نرخ خریداری می کردند به همین سبب تمام باغداران گردو ها را قطع کردند و پس از ان بود که گردوی اسرائیلی وارد کشورمان گردید در هر حال نمی توان که فرستنده این مسائل منحصرا خارج باشند قطعاً این مسائل در داخل گیرنده دارند خوب بروید نگاه کنید که چه کسانی فهمیده یا نفهمیده پشت این پروژه ها می باشند.