[ad_1] سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هوای امروز قم صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید همراه با غبار محلی است. وی گفت: سمت باد امروز شرقی، سرعت وزش باد بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۲۴ […]

[ad_1]

سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هوای امروز قم صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید همراه با غبار محلی است.

وی گفت: سمت باد امروز شرقی، سرعت وزش باد بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۲۴ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۲ درجه است.

کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد: هوای این استان در روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری، در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وی گفت: سمت باد در روز چهارشنبه شرقی، سرعت وزش باد بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۲۸ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۴۱ درجه خواهد بود.

اسماعیلی اظهار داشت: هوای استان قم در روز پنجشنبه صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و غبارآلود پیش بینی می‌شود.

وی گفت: سمت باد در روز پنجشنبه شرقی، سرعت وزش باد بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۲۷ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۱ درجه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم ابراز کرد: هوای قم در روز جمعه صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد در روز جمعه شرقی و سرعت وزش باد بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۲۴ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۴۰ درجه خواهد بود.

[ad_2]