[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله شیخ عیسی قاسم شامگاه چهارشنبه در دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری که در امام زاده شاه سید علی برگزار شد، بیان کرد: شهدا دارای مقام والایی هستند و شهید برای همه زمان‌ها و مکان و برای سراسر جهان است. وی گفت: شهید در زاویه محدودی قرار […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله شیخ عیسی قاسم شامگاه چهارشنبه در دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری که در امام زاده شاه سید علی برگزار شد، بیان کرد: شهدا دارای مقام والایی هستند و شهید برای همه زمان‌ها و مکان و برای سراسر جهان است.

وی گفت: شهید در زاویه محدودی قرار نمی‌گیرد بلکه به همه جا و همه زمان‌ها تعلق دارد.

رهبر شیعیان بحرین ادامه داد: خون شهدا در راه خداوند ریخته شده است و با سیطره اسلام وجود این کره خاکی نیز ارزشمند می‌شود و خون شهدا نیز برای گسترش اسلام ریخته می‌شود.

وی بیان کرد: شهدا مرز نمی‌دانند و همه دنیا مدیون شهدای ایران هستند و از آنجایی که شهدا مرزی ندارند بنابراین باید همه مرزها در برابر آنها از بین برود.

آیت الله عیسی قاسم با بیان اینکه مسیر شهادت ادامه دارد، افزود: خط شهادت همیشه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایران افتخار وجود چنین شهدایی را دارد، افزود: هر قطره خونی که برای احیای دین سبحان نقشی دارد، ارزشمند است و استقامت ما مدیون اولین قطره خونی است که برای خداوند ریخته شده است.

رهبر شیعیان بحرین در پایان گفت: باید به ملت ایران به خاطر اینکه سرزمینشان زادگاه شهداست تبریک گفت.

[ad_2]