مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم قم گفت: دو نماینده این باشگاه با شناخت حریفان خود در مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته نونهالان ایران به روی تاتامی می‌روند.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، پیمان نظری، اظهار کرد: در رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نونهالان کشور که برای نخستین‌بار از سوی فدراسیون کاراته برنامه‌ریزی و برگزار شد، نمایندگان باشگاه آوای‌رزم قم عملکرد خوبی داشتند و یک مدال و سه سهمیه تیم ملی را کسب کردند.

وی ادامه داد: نخستین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی نونهالان ایران، مرحله نخست انتخابی تیم ملی در این رده سنی نیز بود و در پایان برترین‌های اوزان مختلف و همچنین نفراتی که از نظر فنی مورد توجه کادر فنی قرار گرفته بودند، به اردوی تیم نونهالان راه یافتند.

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم قم با اشاره به اعلام اسامی نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی نونهالان، اضافه کرد: برگزاری مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته نونهالان برای روز شنبه هفدهم تیر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بین نفرات دعوت شده به این انتخابی از سوی کادر فنی تیم ملی نونهالان، رضا دهقان در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم و محمدحسین قوی‌عهد در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم دو کاراته‌کای عضو باشگاه آوای‌رزم قم هستند که در مرحله نخست نیز عملکرد خوبی داشتند اما با بدشانسی فرصت کسب مدال را از دست دادند.

نظری با بیان اینکه وزن‌کشی مسابقات صبح روز هفدهم تیر ماه انجام می‌شود و بلافاصله کاراته‌کاها در پیکارهای مرحله دوم انتخابی به میدان می‌روند، اضافه کرد: کاراته‌کاهای دعوت شده به این انتخابی در اوزان منهای ۴۲، ۴۷، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۰ و به اضافه ۷۰ کیلوگرم با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

وی افزود: در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم کاراته‌کاهایی از استان‌های خراسان‌رضوی، کرمان، گیلان، قزوین، کردستان، مازدنران، سیستان و بلوچستان، قم، کرمانشاه، کرمان، تهران و لرستان حضور دارند و رضا دهقان به نمایندگی از قم و باشگاه آوای‌رزم وارد میدان می‌شود.

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم قم در پایان اظهار کرد: حریفان محمدحسین قوی‌عهد کاراته‌کای وزن منهای ۷۰ کیلوگرم قم نیز کاراته‌کاهایی از استان‌های خراسان‌رضوی، مازندران، قزوین، زنجان و شهرستان شهریار هستند، ضمن اینکه پس از این انتخابی، مرحله نخست اردوی تیم ملی نونهالان در دهگلان کردستان برگزار خواهد شد.