[ad_1] به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرکریمه، مرکز تربیت مربی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران با همکاری مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار می‌کند. این دوره، تحت عنوان فانوس راه با محوریت آشنایی با رویکردهای تربیتی عصر انقلاب اسلامی در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار می‌گردد. اساتید این دوره، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری امام […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرکریمه، مرکز تربیت مربی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران با همکاری مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار می‌کند.

این دوره، تحت عنوان فانوس راه با محوریت آشنایی با رویکردهای تربیتی عصر انقلاب اسلامی در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار می‌گردد.

اساتید این دوره، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران با موضوع تربیت حماسی، حجت الاسلام قاسمیان مدیر مدرسه مشکات با موضوع تربیت جهادی، حجت الاسلام ذوعلم معاون وزیر آموزش پرورش با موضوع تربیت هویتی، دکتر محمد نیرو با موضوع تربیت نامرئی و حاج حسین یکتا با محوریت تربیت تشکیلاتی به ارائه بحث خواهند پرداخت.

 

فانوس راه

 

مهلت ثبت نام دوره، تا ۱۹ دی‌ماه است و علاقه‌مندان از طریق سایت www.naslepanjom.ir یا شماره تلفن ۰۲۱۲۶۳۱۳۹۷۷ اقدام به ثبت‌نام نمایند.

لازم به ذکر است که برای فرهنگیان، بسیجیان و مربیان انجمن‌های اسلامی سراسر کشور ثبت نام با تخفیف است و در پایان دوره، به حضار گواهی اعطا شده و دعوت به همکاری می‌شوند. /۸۸۲/ ۳۰۳/

[ad_2]