[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، دوره آموزش «آداب مداحی اهل بیت(علیه السلام)» به همت قرارگاه کریمه تحت اشراف هیئت زینبیون قم با حضور طلبه  فاضل استاد جعفر اسکندی برگزار و علاقه مندان تا ۲۷ تیرماه فرصت ثبت نام دارند. محمد امین باقرزاده دبیر اجرایی قرارگاه از برگزاری دوره ی آموزش مداحی در قم به […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، دوره آموزش «آداب مداحی اهل بیت(علیه السلام)» به همت قرارگاه کریمه تحت اشراف هیئت زینبیون قم با حضور طلبه  فاضل استاد جعفر اسکندی برگزار و علاقه مندان تا ۲۷ تیرماه فرصت ثبت نام دارند.

محمد امین باقرزاده دبیر اجرایی قرارگاه از برگزاری دوره ی آموزش مداحی در قم به خبرنگار شهرکریمه خبر داد: دوره ی عمومی و کوتاه مدت به صورت فشرده در کنار مبحث آموزش مداحی به بیان آداب مداحی برای اهل بیت(علیه السلام) هم می پردازد که تا قبل از آغاز ماه محرم الحرام برگزار می شود.

وی بیان داشت: این دوره به صورت هفتگی با حضور جعفر اسکندری طی جلسات مستمر و مداوم  برگزار می شود و طلاب و فضلای علاقه مند و مستعد بالای۱۶ سال می توانند در این دوره شرکت کنند.

باقرزاده ادامه داد: ارائه ی مطالب و مباحث راهبردی، انواع و اقسام روضه خوانی، تکنیک ها مهارت ها و فنون مرتبط، انواع شعر و ادبیات، تاریخ و مقتل و سیره بزرگان، بیان نکات و تجربیات کاربردی، آداب و اصول و کلیات مداحی،اخلاق و سبک زندگی مداح، سبک سازی و صداسازی و تقویت صوت و حنجره، آموزش گریز و پرورش مطلب از جمله مباحثی است که توسط استاد در این دوره مطرح خواهد شد.

عضو شورای راهبردی هیئت زینبیون و قرارگاه کریمه و جامعه ایمانی عهد تصریح کرد: همچنین در این دوره مخاطب شناسی و مجلس شناسی، معرفی کتب و اشعار مناسب و آئینی، آشنایی با دستگاه های موسیقی، روش فیش برداری و کد نویسی محتوا سازی،روش برداشت از تاریخ و مقتل ارائه جزوات مختلف بصورت  کارگاهی و  عملیاتی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: گواهی نامه پایان دوره به افرادی که به طور منظم و مرتب شرکت کنند و موفق به اتمام دوره شوند نیز اعطا و تقدیم می شود.

لازم به ذکر است در انتهای دوره از سوی قرارگاه از عزیزان برتر تجلیل خواهد شد و در نهایت به هیئات و محافل مذهبی معرفی می شوند.

باقر زاده خاطر نشان کرد: این دوره در واقع به صورت مقدماتی برگزار و تلاش می کنیم جهت ارائه بهتر مطالب تخصصی بعد از ماه محرم و صفر دوره ی پیشرفته را نیز برگزار کنیم تا مداحان جوان، مستعد وانقلابی را راهی این مسیر کنیم.

باقرزاده افزود: با توجه به ظرفیت و فرصت محدود علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام با شماره ۰۹۱۹۱۹۷۳۴۲۶ تماس بگیرند./۸۲۹/د۱۰۲/ب۱

[ad_2]