×
×

دوره تربیت مربی تبلیغ دانشجویی برگزار می شود

  • کد نوشته: 22642
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام  اشقری معاون فرهنگی موسسه میقات گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، در خصوص تبلیغ دانشجویی و تأکید ایشان بر تبلیغ در بین افراد تاثیر گذار بر انقلاب و در راستای عمل به خواسته ایشان، مؤسسه تبلیغی جهادی میقات، طرح تربیت مبلغ دانشجویی را با هدف اعزام […]

    دوره تربیت مربی تبلیغ دانشجویی برگزار می شود
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام  اشقری معاون فرهنگی موسسه میقات گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، در خصوص تبلیغ دانشجویی و تأکید ایشان بر تبلیغ در بین افراد تاثیر گذار بر انقلاب و در راستای عمل به خواسته ایشان، مؤسسه تبلیغی جهادی میقات، طرح تربیت مبلغ دانشجویی را با هدف اعزام مبلغ تخصصی به نهادهای انقلابی مثل سپاه پاسداران و دانشگاه ها را در دستور کار دارد.

    معاون فرهنگی موسسه میقات تاکید کرد: هدف ازبرگزاری این دوره، تربیت مدیر فرهنگی است که با جذب مخاطب در هر مکان و زمانی بتوان مدیریت فرهنگی محیط را در دست گرفت.

    وی بیان کرد:برنامه اصلی ما در اولویت اول، برگزاری کلاس های آموزشی به صورت تخصصی برای طلاب و دانشجویان فعال فرهنگی و سپس اعزام مبلغ متخصص و توانمند است.

    ایشان یکی از قالبهای آموزشی را آموزش در قالب اردو دانست و افزود: وجود اماکن مقدس در شهر قم از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(ع) و مسجد مقدس جمکران و زائران بسیاری که در این شهر حضور می یابند، بهترین فرصت برای مبلغین، در جهت تبلیغ دین و استفاده مفید از اوقات فراغت زائرین را فراهم می کند.

    اشقری در ادامه افزود: اغلب کاروان ها غیر از برنامه زیارت، برنامه خاصی جهت پر کردن اوقات بیکاری زائرین اندیشیده نشده است؛. بنابراین حضور مبلغ همراه، دراردوها بسیار تأثیر گذارو مورد نیاز است.

    وی ابراز کرد: دوره های دیگری مانند رفتار سازی برای مبلغین در نظر گرفته شده است تا به فرموده مقام معظم رهبری(حفظه الله) کار فرهنگی همراه با زیست انقلابی باشد.

    معاون فرهنگی موسسه میقات تاکید نمود: هدف ازبرگزاری این دوره، تربیت مدیر فرهنگی است که با جذب مخاطب در هر مکان و زمانی بتوان مدیریت فرهنگی محیط را در دست گرفت./۱۳۲۴/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.