×
×

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان برگزار می شود

  • کد نوشته: 24320
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه خواهران طلبه به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود. اعطای گواهی‌نامه پایان دوره، اولویت […]

    دوره تربیت مربی کودک و نوجوان برگزار می شود
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه خواهران طلبه به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.

    اعطای گواهی‌نامه پایان دوره، اولویت به‌کارگیری در برنامه‌های تبلیغی تخصصی توسط دفتر تبلیغات اسلامی، ارتقای رتبه تبلیغی به شرطِ قبولی در دوره برای­ افراد دارای پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی و تشکیل پرونده برای سایرین از مزایای شرکت در این دوره به شمار می رود.

    از شرایط نام نویسی در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان می توان به، دارابودن مدرک سطح ۲، دارابودن حداقل سه سال سابقه تبلیغی، داشتن انگیزه کافی برای حضور در دوره و برخورداری از روحیه تعامل و ارتباط­ گیری با کودک و نوجوان اشاره کرد.

    خواهران طلبه علاقه مند به نام نویسی در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان می توانند جهت نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر تا یکم دی ماه به سامانه اینترنتی بلاغ به نشانی https://www.balagh.ir/ مراجعه کنند./۱۳۲۴/ت۳۰۳/ب۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.