[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، پس از ۳ روز رقابت، دور رفت از مرحله دوم لیگ بسکتبال نوجوانان کشور در قم به پایان رسید و تیم مهرام زیتون از استان تهران در صدر قرار گرفت و بسکتبالیست‌های قمی در جایگاه دوم ایستادند. در دیدارهای سوم این مرحله شامگاه جمعه در سالن شهید رضائیان قم تیم […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، پس از ۳ روز رقابت، دور رفت از مرحله دوم لیگ بسکتبال نوجوانان کشور در قم به پایان رسید و تیم مهرام زیتون از استان تهران در صدر قرار گرفت و بسکتبالیست‌های قمی در جایگاه دوم ایستادند.

در دیدارهای سوم این مرحله شامگاه جمعه در سالن شهید رضائیان قم تیم هیئت بسکتبال قم به دیدار تیم خانه بسکتبال رشت رفت و در یک بازی نزدیک و پایاپای در نهایت با امتیاز ۵۶ بر ۵۹ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

این شکست در حالی برای میزبان رقم خورد که تیم هیئت بسکتبال قم در دیدار برابر تیم صدرنشین مهرام زیتون نیز تنها با اختلاف ۵ امتیاز بازنده شده بود و بدین ترتیب ۲ شکست نزدیک و با اختلافی ناچیز را تجربه کرد.

با پیروزی تیم خانه بسکتبال رشت بر نماینده قم، تیم مهرام زیتون با ۶ امتیاز در صدرقرار گرفت اما تیم‌های هیئت بسکتبال قم، شهرداری گرگان و خانه بسکتبال رشت همگی با ۴ امتیاز و با تفاضل پوئن در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

دور برگشت این مسابقات با برگزاری دیدارهای این ۴ تیم پیگیری می‌شود و ۲ تیمی که در نهایت در رده‌های اول و دوم قرار گیرند جواز صعود به مرحله سوم را کسب می‌کنند و تیم هیئت بسکتبال قم امیدوار است رتبه کنونی خود را حفظ کند و البته نیم نگاهی به جبران شکست برابر مهرام و نماینده رشت در دور برگشت دارد.

[ad_2]