×
×

دوشنبه در قم یخبندان است/آغاز بارش باران از عصر شنبه در قم

  • کد نوشته: 3757
  • مرتضی صبوری کارشناس هواشناسی استان قم گفت: هوای امروز قم ابری و مه آلود است و عصر امروز بارش باران آغاز می‌شود. به گزارش شهرکریمه مطابق گزارش هواشناسی قم  وزش باد را برای بعد از ظهر امروز نسبتا شدید دانست و بیان کرد: بارش در ارتفاعات استان به صورت برف است و سمت باد غربی […]

    دوشنبه در قم یخبندان است/آغاز بارش باران از عصر شنبه در قم
  • مرتضی صبوری کارشناس هواشناسی استان قم گفت: هوای امروز قم ابری و مه آلود است و عصر امروز بارش باران آغاز می‌شود.

    به گزارش شهرکریمه مطابق گزارش هواشناسی قم  وزش باد را برای بعد از ظهر امروز نسبتا شدید دانست و بیان کرد: بارش در ارتفاعات استان به صورت برف است و سمت باد غربی و حداکثر سرعت باد ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

    کارشناس هواشناسی استان قم به میزان بارش‌ها اشاره و ابراز کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته به طور میانگین ۱۳ میلیمتر بارش در استان بوده و از ابتدای سال زراعی تاکنون هم به طور میانگین ۶۸ میلیمتر بارش در استان داشته‌ایم که این رقم در سال گذشته ۸۰ میلیمتر بوده است.

    وی بیشترین بارش را برای کهندان با ۵۹ سانتی‌متر بارش باران عنوان کرد و گفت: مهرزمین با ۴ سانتیمتر برف کمترین بارش را در استان داشته است.

    صبوری ضمن پیش بینی هوای فردای قم بیان کرد: فردا هوا نیمه ابری تا ابری در برخی از نقاط همراه با بارش پراکنده باران است و در ارتفاعات هم بارش برف به شکل پراکنده خواهد بود.

    وی همچنین حداکثر دمای امروز را ۸ درجه و حداقل صفر درجه پیش بینی کرد که این رقم برای فردا بر روی اعداد هشت و منفی یک درجه می‌رود.

    کارشناس پیش بینی هواشناسی استان قم برای روز دوشنبه هوا را منفی چهار درجه پیش بینی کرد که این کاهش دما منجر به یخ زدگی و هوای سرد در استان می‌شود.منبع: مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.