[ad_1] حجت الاسلام اکبر ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه به مهم‌ترین وظیفه امروز طلاب اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف امروز طلاب در عرصه اجتماعی پاسخگویی به سوالات مردم است. وی ادامه داد: شبهات زیادی در جامعه وجود دارد که از طریق دشمنان وارد کشور  می‌شود. مدیر مجتمع امین […]

[ad_1]

حجت الاسلام اکبر ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه به مهم‌ترین وظیفه امروز طلاب اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف امروز طلاب در عرصه اجتماعی پاسخگویی به سوالات مردم است.

وی ادامه داد: شبهات زیادی در جامعه وجود دارد که از طریق دشمنان وارد کشور  می‌شود.

مدیر مجتمع امین با اشاره به وظیفه مهم طلاب در قبال هجمه دشمن، عنوان کرد: امروز مهمترین وظیفه طلاب پاسخگویی به شبهات دینی است که توسط معاندین در شبکه‌های ماهواره‌ای یا فضای مجازی وجود دارد.

وی افزود: منبر یا فضای مجازی از بسترهای مناسب برای پاسخگویی به شبهات دینی می‌باشد که نسل جدید امروز گرفتار آن شده است.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به مشکلات فرهنگی امروز کشور اظهار داشت: امروز مهمترین مشکل فرهنگی کشور، لجام گسیختگی در مباحث فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: قسمتی از این لجام گسیختگی در مباحث فرهنگی توسط دشمنان و معاندین نظام، انقلاب و کشور اتفاق افتاده و قسمتی هم توسط کم کاری قشر فرهنگی کشور رخ داده است.

مدیر مجتمع امین با اشاره به وظیفه قشر فرهنگی کشور توضیح داد: اصل کم‌کاری در بخش فرهنگی کشور به دولت و روحانیون بر می‌گردد.

وی افزود: اگر بخواهیم بحث فرهنگ را جبران کنیم و جلوی آسیب‌ها گرفته شود، باید هم دولت و هم روحانیون دست به دست هم بدهند و با وحدت رویه روی این موضوع متمرکز شوند تا آسیب‌ها رفع شوند.

حجت الاسلام ترابی در پایان به مسئله آسیب‌ها اشاره کرد و گفت: وجود این آسیب‌ها به نفع دشمنان است و از آنها برای پیشبرد اهداف خود استفاده خواهد کرد. /۸۸۲/ ۳۰۲/

[ad_2]