[ad_1] به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزرای شهرکریمه، سرکار خانم فهیمه الیاسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با واحد خبر، از ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت از اواخر تیرماه ۱۳۹۹ خبرداد و افزود: از زمان شیوع ویرس کرونا دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی برگزار می‌شود. […]

[ad_1]

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزرای شهرکریمه، سرکار خانم فهیمه الیاسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با واحد خبر، از ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت از اواخر تیرماه ۱۳۹۹ خبرداد و افزود: از زمان شیوع ویرس کرونا دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در فروردین سال ۱۳۹۹، نخستین فراخوان دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد و با توجه به استقبال گسترده متقاضیان، دومین فراخوان ثبت نام در دوره‌های مجازی در تابستان ۱۳۹۹ اعلام می‌شود.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این فراخوان، ۱۰ دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی شامل «تربیت جنسی کودک با رویکرد اسلامی»، «والدگری مثبت»، «مهارت های زندگی و راه های رسیدن به رضایت درونی»، «احکام مختص بانوان»، «سواد رسانه»، مهدویت»، «آشنایی با صحیفه سجادیه»، «شرح خطبه متقین نهج البلاغه»، «شرح مناجات خمسه امام سجاد علیه‌السلام» و «عقاید نوجوان» ارائه شده که در صورت به حد نصاب رسیدن هر دوره، برگزار خواهد شد.

الیاسی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و به جهت محدودیت ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکید کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت کرده و کد پیگیری را دریافت نمایند.

الیاسی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۱۵ تیر ۱۳۹۹ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۳۰ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این مرکز، برگزاری دوره‌های متنوع معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه ایرانی و غیرایرانی اندیشمند و علاقه‌مند به علوم و معارف اسلامی است، تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری و کاربردی بودن این دوره‌ها، بسیاری از بانوان پس از شرکت در این دوره‌ها، متقاضی تحصیل بلندمدت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌شوند./د۱۰۲/ف

[ad_2]